توزیع پوستر جانباختگان خیزش سراسری؛ واکنش مادر سیاوش محمودی به تخریب مزار فرزندش

مادر یکی از کشته‌شدگان خیزش سراسری ایرانیان، در اعتراض به تخریب تصویر سنگ مزار فرزندش، ضمن توزیع پوستر جانباختگان خیزش بر ادامه روند دادخواهی تاکید کرد.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، لیلی مهدوی، مادر سیاوش محمودی در واکنش به تخریب تصویر سنگ مزار فرزندش ویدئویی از اقدام خود در توزیع پوسترهای جانباختگان خیزش منتشر کرد.

او در اینباره نوشت:‌ قسم به خون یاران ایستاده ام تا پایان. درست است از دوری فراق سیاوشم قلبم هزار تکه است. دردی در قلبم هست که با هزاران فریاد آرام نمی گیرد  این ضعف من نیست. این  فریادها خشم من است که دودمان ظلمتان را به لرزه  می‌اندازد.

این مادر دادخواه عنوان کرد: امروز وقتی سر مزار فرزندم رفتم و دیدم صورت  سیاوش خط انداختی به حماقت و نادان بودنتون خندیدم. خراب کردن سنگ مزار یکی  از کثیف‌ترین  کارهاست که جمهوری کثیف اسلامی انجام  میده و به بزرگ مرد بودن و نامدار بودن فرزندم افتخار کردم.

خانم مهدوی با بیان اینکه «سیاوش دلیر، سیاوش شجاع که با شجاعت تمام جلو بوده و با غیرت وشهامت  تمام رو دروی شما ایستاده»، افزود: تا زنده‌ام دلیرانه باهاتون میجنگم. شما خراب کنید من هم شجاعت تکثیر می‌کنم. زنده باد ایران آزاد ما. جاوید تمام عزیزان راه آزادی. مرگ بر حکومت بچه‌کش اسلامی.

پیشتر نیز علی آدینه‌زاده، پدر جاویدنام ابوالفضل آدینه‌زاده، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام از تخریب شیشه مزار فرزندش خبر داده بود.

همچنین طی هفته‌های گذشته، مسعود شکاری،‌ پدر محسن شکاری، معترض ۲۲ ساله‌ای که چند هفته پس از بازداشت، اعدام شد، از تخریب دوباره سنگ مزار فرزندش خبر داده بود.

جمهوری اسلامی با شگرد تخریب مزار جانباختگان خیزش سراسری نه تنها سعی دارد که از حضور مردم بر مزار آنان ممانعت کند، بلکه از این حربه به عنوان اهرمی برای شکنجه و اعمال فشار علیه خانواده کشته‌شدگان استفاده می‌کند.