در آستانه سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی؛ سپاه علیه معترضان شیپور جنگ را به صدا درآورد

فرمانده کل سپاه پاسداران، در آستانه نزدیک شدن به سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی و در ادامه رجزخوانی‌های خود علیه ایرانیان معترض گفت: طومار کسانی را که بخواهند کشور را ناامن کنند در‌هم می‌پیچیم.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، حسین سلامی با این ادعا که سپاه پاسداران در یک جا حکم «نجات غریق» را دارد و در جای دیگر با «دشمنان» محاربه می‌کند،  گفت: با کسانی که با ما در جنگ‌اند می‌جنگیم، اما کسانی را که آلوده شده‌اند، نجات می‌دهیم.

او که روز پنج‌شنبه ۲۲ تیر ماه در جریان سفر به خوزستان و طی جلسه‌ای با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی در اهواز، به طور تلویحی به مخالفت بسیاری از جوانان ایرانی با جمهوری اسلامی اذعان کرد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است!

سلامی همچنین در بخشی از اظهارات خود بدون اشاره مستقیم به نگرانی‌های مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی از اوج‌گیری دوباره اعتراضات، بر لزوم افزایش قدرت سپاه تاکید کرد.

وی گفت: «تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند» اما باید «انقلابی و غیر انقلابی مذهبی و غیر مذهبی، همه را باید حفظ کنیم.»

طی سالهای اخیر، نهادهای زیرمجموعه رهبر جمهوری اسلامی از‌‌جمله سپاه پاسداران با صرف بودجه‌های کلان تلاش کرده‌اند نوجوانان و جوانان را هم‌سو با سیاست‌های حکومتی تربیت کنند.

اما حکومت پس از خیزش سراسری ایرانیان با این واقعیت روبرو شد که نوجوانان و جوانان نه‌تنها با ایدئولوژی و سیاست‌های حکومت هم‌سو نیستند، بلکه در مقابل آن نیز قرار گرفته‌اند.

از آغاز خیزش سراسری تاکنون، علی خامنه‌ای و دیگر مقام‌های حکومتی به‌تناوب از برنامه‌ریزی‌های جدید برای جذب نوجوانان و جوانان سخن گفته‌اند و ادعا کرده‌اند که «دشمنان» در فضای مجازی برای آن‌ها دام پهن کرده‌اند!