بازداشت سه تن از نزدیکان مولانا عبدالحمید توسط نیروهای امنیتی

در ادامه فشارها علیه امام جمعه اهل سنت زاهدان، نیروهای امنیتی امروز سه‌شنبه ششم تیر ماه، سه تن از نزدیکان او را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، رسانه حال وش از بازداشت نوه مولانا عبدالحمید و همچنین فیلمبردار مسجد مکی و دستیار او خبر داد.

بر اساس این گزارش، «عبدالنصیر شه بخش»، نوه دختری مولوی عبدالحمید توسط نیروهای امنیتی همراه با ضرب و شتم بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. 

عبدالنصیر از کارکنان دارالعلوم مسجد مکی زاهدان است که مدتی پیش نیز به اداره اطلاعات زاهدان احضار و بازجویی شده بود.

همچنین «اسامه شه بخش»، ۲۳ ساله، فرزند جلال، فیلمبردار و عکاس مسجد مکی توسط نیروهای امنیتی با خشونت بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. 

اسامه در محل کارش در مغازه باطری فروشی توسط نیروهای امنیتی با خشونت بازداشت شده و ماموران لوازم شخصی و لپ تاپ او را با خود برده‌اند.

فرد دیگری با نام «حامد محمدی نیک (براهویی)»، ۲۲ ساله، فرزند محمد، دستیار (اسامه شه بخش) فیلمبردار و عکاس مسجد مکی از محل سکونت خود در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. 

حامد در محل سکونت خود در تهران قصد داشت برای عید قربان به زاهدان سفر کند که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

اخیرا بعد از طرح توطئه مسمومیت مولوی عبدالحمید، نیروهای امنیتی، بازداشت نزدیکان این روحانی و کارکنان مسجد مکی را تشدید کرده‌اند.

به طوری که یکی اعضای کلیدی انتظامات مسجد به نام «عبدالواحد شهلیبر» روز شنبه سوم تیر ماه، پس از احضار به دادسرا بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.