حمایت خانه فرهنگیان ایران از دانشجویان دانشگاه هنر تهران

معلمان و دانشجومعلمان عضو یکی از تشکل‌های فرهنگیان با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از دانشجویان دانشگاه هنر تهران اعلام کردند.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

معلمان و دانشجومعلمان عضو یکی از تشکل‌های فرهنگیان با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از دانشجویان دانشگاه هنر تهران اعلام کردند.

به گزارش فرانیوز، اعضای خانه فرهنگیان ایران در بیانیه خود خطاب به دانشجویان دانشگاه هنر تهران عنوان کرده‌اند: کنش خشونت‌پرهیز و فریاد سکوت شما دلهره مستبدان و دیکتاتور را دو چندان کرده است.

آنها با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد آغاز خیزش سراسری ایرانیان اظهار داشتند: در آستانه گرمای تابستان و نزدیک به یک سالگی جنبش مترقی زن، زندگی، آزادی فریاد نه بزرگ شما ما را برآن داشت تا بار دیگر شاهد یک رفراندوم مردمی باشیم که جزم اندیشان و دهان‌های بدون گوش از آن هراس دارند.

این تشکل فرهنگیان افزود: توحش سرکوبگران و عمال دیکتاتور در برابر کنش‌های خشونت پرهیز اقشار مختلف نمایانگر هراسی است که حاکمیت از فراگیر شدن دوباره اعتراضات دارد.

اعضای خانه فرهنگیان ایران با بیان اینکه تعرض گروه‌های فشار به حریم دانشگاه، سیاستی شکست خورده است، تاکید کردند: حکومت عادت کرده در یک آزمون بارها مردود شود. دوران زورگویی به پایان رسیده و دانشجویان در برابر این بی‌قانونی و بی‌عدالتی سر خم نمی‌کنند.

معلمان و دانشجومعلمان در پایان بیانیه خود تصریح کرده‌اند: با نگاه به پیشینه روشن و افتخارآمیز خود در مبارزه با بی‌عدالتی، ضمن حمایت از همرهان و ادای سوگند به خون‌های فرزندان ایران، تا رسیدن به آزادی و برای یک زندگی عزتمندانه در کنار شما هستیم. مقاومت آگاهانه، شجاعانه و خشونت پرهیز شما قطعا در صفحات تاریخ ماندگار خواهد شد.