تلاش عوامل سپاه برای ترور مولوی عبدالحمید و جو شدید امنیتی در زاهدان

سایت حال‌وش خبر داد که انتظامات مسجد مكى زاهدان فردی را که از طرف اطلاعات سپاه پاسداران ماموریت داشته، در پوشش طلبه علوم دینی مولوی عبدالحمید را به وسیله سم ترور کند، شناسایی و بازداشت کرده است.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

سایت حال‌وش خبر داد که انتظامات مسجد مکى زاهدان فردی را که از طرف اطلاعات سپاه پاسداران ماموریت داشته، در پوشش طلبه علوم دینی مولوی عبدالحمید را به وسیله سم ترور کند، شناسایی و بازداشت کرده است.

به گزارش فرانیوز حال وش نوشته است براساس اطلاعات رسیده، در پی خبر خنثی شدن توطئه ترور مولوی عبدالحمید که از سوی اطلاعات سپاه پاسداران طرح و برنامه ریزی شده بود مردم زاهدان در حال رفتن به سمت مسجد مکی هستند و اینترنت شهر هم با اختلال شدید مواجه شده است.

طبق اطلاعات منابع حال وش فرد بازداشت شده بلوچ و از ساکنین منطقه دلگان در جنوب بلوچستان بوده که در لباس طالب علوم دینى مدت ها و بصورت فردى زاهد در مسجد مى خوابیده و عبادت مى کرده است که قصد او ترور بیولوژیک مولوى عبدالحمید بوده است وی در اعترافاتش گفته ماموریت داشته با سمى که اطلاعات ( اطلاعات سپاه)در اختیارش گذاشته بوده مولوى عبدالحمید را ترور نماید .

او همچنین اعتراف کرده که هفته اى ١۵ میلیون تومان از آغاز شروع عملیاتش حقوق دریافت کرده است.»

همزمان اینترنت در زاهدان با اختلال مواجه و جو شهر پس از این موضوع بشدت امنیتی شده به طوری که مبادی ورودی و خروجی بیشتر از قبل توسط نیروهای نظامی و امنیتی کنترل و شهروندان تفتیش می شوند.