نتانیاهو در غزه

نتانیاهو در سفر به غزه: ما تا پایان، تا پیروزی ادامه می‌دهیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در سفر به نوار غزه، با سربازان گفتگو کرد و از یکی از تونل‌های کشف شده بازدید کرد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، روز یکشنبه پنجم آذر در سومین روز از آتش‌بس موقت با حماس و برای نخستین بار پس از آغاز جنگ جاری، از سربازان کشورش در شمال غزه بازدید کرد.

آقای نتانیاهو گفت: «ما با جنگجویان قهرمان خود اینجا در غزه هستیم و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن گروگان‌های خود انجام می‌دهیم و در نهایت همه آنها را برمی‌گردانیم».

او افزود: «ما برای این جنگ سه هدف داریم: از بین بردن حماس، بازگرداندن همه ربوده شدگان و اطمینان از اینکه غزه دوباره به تهدیدی برای اسرائیل تبدیل نخواهد شد».

او گفت: «من اینجا هستم تا به دوستانم در اینجا بگویم، جنگجویانی اینجا هستند که همین‌ها را به من می‌گویند و همین حرف‌ها را برای شما شهروندان اسرائیلی تکرار می‌کنم: ما تا پایان، تا پیروزی ادامه می‌دهیم».

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «هیچ چیز ما را متوقف نخواهد کرد و ما متقاعد شده‌ایم که قدرت، توان، اراده و عزم برای رسیدن به تمام اهداف جنگ را داریم و به این اهداف خواهیم رسید.»

رئیس ستاد ارتش اسرائیل، مشاور امنیت ملی، دبیر نظامی نخست‌وزیر، و معاون رئیس ستاد ارتش اسرائیل از همراهان نتانیاهو در این بازدید بودند.