/

پیام قدردانی مادر ژینا (مهسا) امینی از ایرانیان/ جو امنیتی همچنان بر کُردستان حاکم است

مادر جاویدنام ژینا (مهسا) امینی با انتشار مطلبی در حساب اینستاگرام همزمان با سالگرد قتل حکومتی فرزندش از حمایت و همبستگی تمامی اقشار ایرانیان در سراسر جهان قدردانی کرد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، مژگان افتخاری نوشت: یک سال از آسمانی شدن فرزند دلبندمان مهسا ژینای کُردستان و فرشته ایران گذشت سالی که هر لحظه اش سرشار از حزن و اندوه بود.

او افزود: در طول یک سال گذشته و از نخستین روزهای جاودانه شدن ژینای عزیزمان تا به امروز هموطنان پاک نهاد و مهربان از جای جای این سرزمین با حضور بر مزار ژینا تماس تلفنی و ارسال پیامهای سرشار از محبتشان تسلی بخش قلب داغدار ما بودند.

مادر دادخواه ژینا اظهار داشت: خانواده‌های سوگواری که با وجود غم فراق عزیزانشان با ما ابراز همدردی نمودند. فعالان عرصه فرهنگ هنر و سینما در داخل و خارج کشور که با قلم توانا و اندیشه پویایشان آثاری ارزشمند و ماندگار خلق نمودند و نام و یاد ژینای عزیز را گرامی داشتند.

خانم افتخاری ادامه داد: بازاریان اصناف، ورزشکاران دانشگاهیان فرهنگیان فعالان مدنی و خبرنگاران شرافتمندی که در شرایط و عرصه‌های مختلف همواره حامی و پشتیبان ما بودند. به حقیقت کلام و واژگان در بیان ارادت ما به این مردم شریف عاجز و ناتوان است.

وی در پایان تاکید کرد: در برابر حس والای انسانی و بزرگواری همه این عزیزان سر تعظیم فرود می آوریم از صمیم قلب تشکر و قدردانی می نماییم و از درگاه پروردگار بزرگترین موهبت را که همانا عزت و سربلندی نزد خدا و بندگان خداست برایشان مسئلت مینماییم.

همچنان گزارش‌ها حاکی از استقرار جو امنیتی در شهرهای کُردستان و گشت‌زنی بالگردها بر فراز سقز است.