مجوز فعالیت شرکت بیمه «ازکی» به دلیل تصویر بی حجاب کارکنان تعلیق شد

به دنبال انتشار تصاویری از حضور بدون حجاب برخی کارمندان زن یک شرکت فروش اینترنتی بیمه به نام "ازکی"، مجوز فعالیت این شرکت به مدت نامعلومی تعلیق شد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، اخیرا تصاویری از حضور بدون حجاب برخی کارمندان زن یک شرکت در تهران، در فضای مجازی منتشر شد.

امروز یکشنبه هشتم مردادماه، رسانه های وابسته به حکومت از تعلیق فعالیت شرکت “ازکی” که در حوزه بیمه فعالیت دارد، خبر دادند.

تسنیم، خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران »کشف حجاب» کارمندان را از دلایل این اقدام عنوان کرد و نوشت: « در پی این «هنجارشکنی»، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع متوقف شود».

خبرگزاری تسنیم تصاویر منتشرشده از کارمندان زن شرکت ازکی را «تخلف» و «هنجارشکنی» توصیف و ادعا کرده است که بیمه مرکزی دربارهٔ «تعلیق» فعالیت این شرکت تصمیم‌گیری می‌کند.

تعلیق مجوز فعالیت این شرکت در حالی صورت گرفته است که روز گذشته، “ازکی” با انتشار بیانیه ای اعلام داشت که محتوای تصاویر منتشر شده بدون اطلاع و اجازه شرکت در فضای مجازی قرار گرفته و بیان کننده مواضع رسمی ازکی نیست.

پیش از این برای فروشگاه اینترنتی «دیجی کالا» و «طاقچه» به دنبال انتشار تصاویر بدون حجاب کارکنان زن این دو مجموعه، پرونده قضایی تشکیل شده است.