مزار مجید کاظمی را همزمان با سالروز تولدش آتش زدند

یکی از نزدیکان مجید کاظمی، جوانی که در رابطه با پرونده "خانه اصفهان" اعدام شد، از آتش زدن مزار او همزمان با روز تولدش خبر داد.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

یکی از نزدیکان مجید کاظمی، جوانی که در رابطه با پرونده “خانه اصفهان” اعدام شد، از آتش زدن مزار او همزمان با روز تولدش خبر داد.

به گزارش فرانیوز، محمد هاشمی، پسر خاله مجید کاظمی با انتشار تصویری از آتش زدن مزار وی در زادروز تولدش نوشت: شب گذشته با خانواده تماس گرفتند و گفتند حق ندارید برای تولد مجید به مزار او بروید. بعد هم نیمه‌شب، مامورهایشان را به قبرستان رفته و مزار مجید را آتش زدند.

وی در ادامه توییت افزود: غافل از آنکه این آتش، گریبانگیرِ عبای خودشان خواهد شد و برای ما ملت ایران، آنچه باقی میماند نوریست که از مزار قهرمانانمان میتابد و هزاران مجیدی که از دل این آتش، آوازخوان و «مرگ بر جمهوری‌ اسلامی» گویان، به‌سان ققنوس، متولد خواهند شد و مجید را در دل این کشور جاودانه خواهند کرد. جنایت را به بینهایت برسانید، آتش بزنید، مزار عزیزانمان را بسوزانید، نور راهمان، مشعل پیروزی‌مان خواهد شد.

مجید کاظمی‌شیخ‌شبانی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی‌کردسفلی، متهمان پرونده موسوم به “خانه ‌اصفهان” بودند که حکم اعدام آنها علیرغم وجود ابهامات بسیار در پرونده در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه اجرا شد.

اجرای حکم اعدام این سه جوان، واکنش‌های بسیاری را در سطح جهان در پی داشت.

مقامات و نمایندگان کشورهای مختلف با انتشار پیام‌هایی در محکومیت این اعدام‌ها ضمن ابراز نگرانی از شرایط ضدانسانی و حقوق بشری در ایران نسبت به افزایش آمار اعدام‌ها هشدار دادند.