/

مدیر توسعه کسب و کار «مایکت» بازداشت شد

ویدیویی با عنوان «دستگیری رئیس مرکز توسعه یکی از شرکت های مهم در حوزه فضای مجازی» در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن تصاویری از دستگیری ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب و «کار مایکت» را نشان می دهد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شد و صابرین نیوز با انتشار ویدیویی، صحنه‌هایی از بازداشت مدیر توسعه کسب و کار مایکت را نمایش داد.

این ویدیو که واکنش زیادی در پی داشته است در برخی رسانه ها با عنوان «عاقبت کشف حجاب و توهین به سردار رادان در فضای مجازی» بازنشر شده است.

در ابتدای این ویدیو که موسیقی ای شبیه فیلم های اکشن روی آن گذاشته شده، چند توییت از ثریا رضایی دیده می شود. او در یکی از توییت هایش، عکس بدون حجاب خود را در خیابان منتشر کرده و در توییت دیگری در واکنش به جریمه نقدی ذکر شده در لایحه حجاب، خطاب به سردار احمدرضا رادان طعنه ای می زند.

در ادامه این فیلم، رضایی که ماموران او را محاصره کرده اند برای انتقال سوار ماشین می شود. در جایی صدای مردانه ای که تغییر یافته تا شناسایی نشود از او می پرسد: «مگه نگفتی رادان نمی تونه پیدات کنه؟ تو اصلا حریف رادان نیستی. رادان امنیتت رو تامین می کنه!»

این نوع دستگیری ها و نحوه بازداشت و انتشار فیلم آن با واکنش های گسترده در سطح شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

گفته می‌شود ثریا رضایی روز سه‌شنبه در محل کار خود بازداشت شده است. از نهاد بازداشت کننده و علت بازداشت اطلاعی در دسترس نیست.

«مایکت» زیر مجموعه هلدینگ حصین است. طاقچه از دیگر شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ حصین، هفته گذشته و با انتشار تصاویری از کارمندان آن در فضای مجازی، از دسترس خارج و با تعهد قضایی رفع توقیف شد.