لگوی شورا
/

شورای همبستگی آزادی برای ایران: پیام مردم ایران کوتاه است؛ «نه» به جمهوری اسلامی

«شورای همبستگی آزادی برای ایران» در هشتمین روز از دهه «همبستگی برای آزادی» با بیان اینکه اکنون ایرانیان میهن پرست باور دارند، رژیم حاکم بر ایران به انتهای مسیر خود رسیده، تاکید کرد: « پیام مردم ایران کوتاه است؛ نه به جمهوری اسلامی».

خواندن این مطلب 6 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، «شورای همبستگی آزادی برای ایران» امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه، چون ۷ روز گذشته در دهه «همبستگی برای آزادی» با صدور بیانیه ای در هشتمین روز تحت عنوان روز «همبستگی برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی» بر خواست ایرانیان مبنی بر سرنگونی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

در بیانیه «شورا» آمده است: «آنگاه که نظام خدعه و ریا توانست رای اکثریت مطلق جامعه را به دست بیاورد،‌ کمتر از یک درصد از آراء از آن مردمی هوشیار بود که با مخالفت خود، آینده‌ی امروز ایران را پیش‌بینی می‌کردند».

«شورای همبستگی آزادی برای ایران» تصریح کرد: «پس از سالها پوست اندازی و بروز و ظهور چهره‌ی حقیقی این نظام، ایران دوستان و اندیشمندان، تنها راه نجات را در سرنگونی آن یافتند».

نویسندگان این بیانیه با اشاره به کارزار «نه به جمهوری اسلامی» خاطرنشان کرده اند: «اکنون این صدای مردمی است که عزم جزم کرده‌اند تا بساط جمهوری اسلامی، این مانع اصلی دستیابی به آزادی، رفاه، دموکراسی، پیشرفت و حقوق بشر را برچینند».

این بیانیه می افزاید: «بانگ «نه به جمهوری اسلامی» که صدها تن از هم‌وطنان و خرد ورزان، بدون سوگیری‌هایِ بی‌فایده‌ی سیاسی سر دادند، فریادِ تشدید شده‌ی همان مخالفان کم‌شمار بر‌پایی نظام جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ است که این بار به پشتوانه‌ی خیل عظیمی از مردمانِ تحت ستم این رژیم اشغالگر به گوش می‌رسد.»

شورای همبستگی آزادی برای ایران، یادآور شده است: «اکنون ایرانیان میهن پرست باور دارند، این رژیم به انتهای مسیر خود رسیده، راههای نرفته‌ی دیکتاتورهای دیگر را آزموده و فریبکاری را به بالاترین مرز آن رسانیده است. این رژیم گزینه‌ای جز سرنگونی ندارد و همبستگی ایرانیان در فریادِ یک صدا برای حذف جمهوری اسلامی و تفکر منحط آن گواهی بر این مدعا است».

«شورا» بیانیه خود را اینگونه به پایان رسانده است: «پیام مردم ایران کوتاه است؛ نه به جمهوری اسلامی».

لازم به ذکر است «شورای همبستگی آزادی برای ایران» ۱۴ شهریور ماه با هدف ایجاد یکپارچگی و یکصدائی میان همه‌ی ایرانیان، ده روز منتهی به سالگرد قتل حکومتی جاویدنام مهسا امینی و شروع انقلاب زن، زندگی، آزادی را دهه‌ی «همبستگی برای آزادی» نامیده و با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده که در راه اتحاد مردم در مبارزه با «ضحاک زمانه»، برای هر روز عنوان جداگانه ای در نظر گرفته شده است.