وی پی ان شورای همبستگی آزادی برای ایران
/

تلاش «شورای همبستگی آزادی برای ایران» برای ارائه خدمات VPN به کاربران داخل کشور

روابط عمومی «شورای همبستگی آزادی برای ایران» اعلام کرده است به منظور تسهیل دسترسی کاربران داخل کشور به اینترنت آزاد، طی ماههای گذشته با همکاری تیم فناوری اطلاعات شورا و رسانه‌ی فرانیوز، مطالعات و آزمایشهایی را به انجام رسانیده و خدمات VPN آزمایشی را در سطحی محدود در اختیار برخی کاربران داخل کشور قرار داده است.

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، در متن اطلاعیه روابط عمومی شورای همبستگی آزادی برای ایران که روز گذشته منتشر شد، آمده است: «مفتخریم به اطلاع برسانیم، «شورا» آمادگی دارد که خدمات مذکور را به تعداد بیشتری از کاربران داخل کشور به صورت رایگان ارائه نماید».

همچنین «شورا» از ایرانیان خارج از کشور تقاضا کرده تا در صورت تمایل به مشارکت در تامین هزینه‌های زیرساخت این خدمات، از طریق ایمیل [email protected] با شورا در ارتباط باشند.

روابط عمومی شورای همبستگی آزادی برای ایران همچنین خاطرنشان ساخت: « بدیهی است هرچه کمکهای مردمی برای توسعه‌ی زیرساخت بیشتر باشد، امکان ارایه خدمات در سطح وسیعتر میسر خواهد شد. شورا همچنین خود را ملزم به ارائه‌ی گزارشات شفاف مالی در خصوص این پروژه می‌داند و از طریق رسانه‌های خود، اطلاع رسانی خواهد نمود».