لگوی شورا
/

تشریح اهداف و برنامه های «شورای همبستگی آزادی برای ایران» در نشست هفتگی مهستان

شواری همبستگی آزادی برای ایران روز یکشنبه 8 بهمن ماه در نشستی به دعوت مهستان حزب سکولار دموکرات ایرانیان به تشریح اهداف و برنامه های خود خواهد پرداخت.

خواندن این مطلب 5 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز به نقل از روابط عمومی شورای همبستگی آزادی برای ایران، این نشست به دعوت اعضای حزب سکولار دموکرات ایرانیان در روز یکشنبه ۸ بهمن ماه مصادف با ۲۸ ژانویه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

نشست مذکور از طریق تلویزیون میهن و رسانه های اجتماعی مهستان به صورت زنده پخش خواهد شد.

آقایان سیروس ارغوان موسس و دبیر شورا و کی پرویز ورجاوند به عنوان سرپرست کارگروه طراحی سیستمها از سخنرانان این نشست هستند.

سخنرانان در این نشست به بیان اقدامات و طرح های برنامه ریزی شده در مسیر مبارزاتی خود با حکومت جمهوری اسلامی و همچنین انتظارات از گروههای اپوزیسیون خارج از کشور در این مسیر خواهند پرداخت.

اعضای شورای همبستگی آزادی برای ایران در پایان جلسه به سوالات حاضران در جلسه پاسخ خواهند داد.

گفتنی ست «شورای همبستگی آزادی برای ایران» آنطور که در مرام نامه خود آورده است، با همفکری جمعی از فعالان و با توجه به وجود تکثر و اختلاف نظرهای عمیق بین احزاب و گرایشهای سیاسی و به منظور ایجاد سکوئی برای تجمیع نظرات، دیدگاهها و خواسته‌های همه اقشار جامعه ایرانی تاسیس گردید.

این شورا تاکید دارد که تداوم حیات حکومت جمهوری اسلامی طی چند دهه نه تنها مانع شکل‌گیری گفتگوی سازنده بین تفکرات مختلف شده بلکه هر صدای نا همسو با حکومت را به شدیدترین شکل ممکن سرکوب نموده است.

همچنین این شورا باور دارد که اکثریت جامعه امروز ایران خواهان حذف جمهوری اسلامی هستند اما آنچه مانع یک همبستگی جدی شده، تضاد منافع احزاب در خواسته‌های فرعی و عدم وجود یک سیستم یکپارچه و کارآمد برای سنجش دیدگاهها است که بدون شک مسبب آن جمهوری اسلامی و با هدف ایجاد شکاف بین مردم و ممانعت از شکل‌گیری اتحاد و انسجام ملی است.

شورای همبستگی آزادی برای ایران تاکید دارد رویکردش عدم حمایت تام از هر اندیشه‌ی سیاسی است و همواره در صدد یافتن خواسته‌های اکثریت مردم و سنجش آنها است.