/

تاکید اعضای باقی مانده در «منشور مهسا» به ادامه کار این شورا

چهار عضو شورای همبستگی در بیانیه ای مشترک با تاکید بر اتحاد در مسیر پیروزی انقلاب مردمی ایران، از ادامه فعالیتشان در راستای منشور مهسا خبر دادند.

خواندن این مطلب 5 دقیقه طول میکشد.

چهار عضو شورای همبستگی در بیانیه ای مشترک با تاکید بر اتحاد در مسیر پیروزی انقلاب مردمی ایران، از ادامه فعالیتشان در راستای منشور مهسا خبر دادند.

به گزارش فرانیوز، شیرین عبادی، نازنین بنیادی، مسیح علینژاد و عبدالله مهتدی چهار عضو از اعضای منشور همبستگی و سازماندهی برای آزادی (منشور مهسا) با انتشار بیانیه مشترکی بر ادامه فعالیت این شورا تاکید کردند.

در متن این بیانیه که در صفحه اینستاگرام شیرین عبادی منتشر شده، آمده است: چهار ماە پیش ما از طیف‌های گوناگون و با پیشینەهای سیاسی متفاوت، از روی باورمان بە اهداف و آرمانهای انقلاب زن، زندگی، آزادی و در پاسخ بە انتظار عمومی جامعە برای ایجاد یک کانون هماهنگی بە هم پیوستیم و بە گرد منشور مهسا جمع شدیم.

این چهار عضو منشور مهسا، رساندن صدای جنبش آزادی خواهانه مردم به گوش جهانیان را نیز از اهداف مهم خود برشمردند.

امضا کنندگان با بیان اینکه هدفی جز کمک بە جنبش در داخل، گسترش روح تکثر و تنوع و تقویت همکاری و همبستگی، در سر نداشتیم، تاکید کرده اند که  یاری رساندن به مردم‌ برای خواسته اصلی‌شان در جهت تعیین حکومت دلخواه‌شان و رسیدن بە آزادی را دنبال می کنند.

در این بیانیه تاکید شده : کماکان می‌خواهیم کە در خدمت بە این اهداف شریف و انسانی، سهم خود را ادا کنیم.

متن بیانیه می افزاید: هر چند شرایط پیش آمده ادامه همبستگی را دشوار کرده است ولی ما ادامه اتحادمان را توشه راه تلاش‌های بعدی خواهیم ساخت. منشور مهسا از دل انقلاب زن، زندگی، آزادی، سر برآورده است و تا پیروزی آن معنای خود را از دست نخواهد داد.

پیش از این حامد اسماعیلیون با انتشار توئیتی کناره گیری خود را از این منشور اعلام کرده بود.

شاهزاده رضا پهلوی نیز بدون اشاره مستقیم به کناره گیری اش از شورای همبستگی با انتشار توئیتی اعلام کرده بود که خود را فقط به همکاری با یک گروه محدود نکرده است.

این اظهار نظر وی این شائبه را به وجود آورد که به صورت غیر رسمی از شورا کنار رفته است.