/

با هدف تروریستی اعلام کردن سپاه؛ وحید بهشتی تحصن مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا را از سر گرفت

وحید بهشتی فعال سیاسی که بعد از 72 روز اعتصاب غذا و تحصن مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا با هدف تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دلیل ضعف جسمانی راهی بیمارستان شده بود، امروز پس از بهبودی نسبی به محل تحصن خود بازگشت.

خواندن این مطلب 5 دقیقه طول میکشد.

وحید بهشتی فعال سیاسی که بعد از ۷۲ روز اعتصاب غذا و تحصن مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا با هدف تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دلیل ضعف جسمانی راهی بیمارستان شده بود، امروز پس از بهبودی نسبی به محل تحصن خود بازگشت.

به گزارش فرانیوز، وحید بهشتی درباره علت برگشت خود به محل تحصن در مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا گفت: دلیل برگشت من عهد و پیمانی ست که با مردم بسته ام. نمی توانستم بیش از این از این سنگر دور باشم.

او با اشاره به خبر امروز مبنی بر تبادل زندانیان بین دولت های جمهوری اسلامی و بلژیک علی رغم مخالفت های صورت گرفته، گفت: این سیاست دوگانه غرب نشان می دهد که باید بیشتر از هر زمان دیگر با انرژی و محکم در صحنه باشیم و آنها را وادار کنیم تا کار درست را انجام بدهند.

بهشتی افزود:  امروز برگ سیاه دیگری در کارنامه دول غربی بود که یک تروریست را به جمهوری اسلامی تقدیم کردند. نشان دادند که سیاست گروگانگیری سپاه پاسداران پیش می رود.

این فعال سیاسی گفت: از روز اول گفته ایم که سیاست مماشات را کنار بگذارند باید کف خیابان باشیم چراکه تکلیف ما در کف خیابان ها مشخص می شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا تا کنون بریتانیا سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار نداده است، گفت: در دولت انگلیس به این خواسته نزدیک هستیم و اکثر سیاسیون بریتانیا موافق قرار دادن نام سپاه در لیست هستند فقط وزارت خارجه مشکل ایجاد کرده و اجازه نمی دهد.

بهشتی گفت: این ما هستیم که باید فشار وارد کنیم و صدای مردم را بلند کنیم تا به خواسته مان برسیم.

وحید بهشتی پیش از این ۷۲ روز در مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا با هدف قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی دست به تحصن و اعتصاب غذا زد و در نهایت به دلیل ضعف جسمانی راهی بیمارستان شد و به توصیه پزشکان اعتصاب غذای خود را شکست.

او از بیمارستان پیام داد که به محض بهبودی به محل تحصن خود بازمی گردد.