/

با تاکید بر لزوم اتحاد در برابر جمهوری اسلامی؛ استفاده از هشتگ «همه با هم هستیم» از سوی خانواده های دادخواه

تعدادی از خانواده‌های دادخواه، با استفاده از هشتگ «همه با هم هستیم»، در واکنش به اختلافات میان مخالفان حکومت ، از جمله خروج شماری از آنها از ائتلاف همبستگی، بر لزوم اتحاد تاکید کردند.

خواندن این مطلب 5 دقیقه طول میکشد.

تعدادی از خانواده‌های دادخواه، با استفاده از هشتگ «همه با هم هستیم»، در واکنش به اختلافات میان مخالفان حکومت ، از جمله خروج شماری از آنها از ائتلاف همبستگی، بر لزوم اتحاد تاکید کردند.

به گزارش فرانیوز، به دنبال گسترش اختلاف میان گروه های اپوزیسیون خارج از کشور ، فعالان در توئیتر و شماری از خانواده های دادخواه با تاکید بر لزوم اتحاد در برابر حکومت جمهوری اسلامی و ادامه مبارزه با جنایات رژیم، از هشتگ « ما همه با هم هستیم» استفاده کردند.

سعید افکاری نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: #همه_باهم_هستیم ، قسمتی از شعار مردم کف خیابان خطاب به جمهوری‌اسلامی بود برای یادآوری اتحاد همان مردم، برابر جان جوانانی که در خطر اعدام هستند. به کار بردن این هشتگ برای تفرقه انداختن، جناح‌بندی‌ها و تخریب کسانی که به هر دلیلی نمیخواهند از این هشتگ استفاده کنند کار غیراخلاقی‌ایست.

خواهر محمد مختاری از کشته شدگان اعتراضات سال ۸۸ نیز نوشت: با هشتگ #همه_باهم_هستیم هم، در کنار دیگر خانواده‌های دادخواه، برای نجات جان زندانیان در خطر اعدام تلاش میکنم. یادآوری میکنم که این هشتگ به هیچ جناح، تشکل و گروه خاصی تعلق ندارد.

محمدرضا ترکمان برادر محمدحسن ترکمان نیز با استفاده از همین هشتگ در توئیتی نوشت: بعد از کشتن برادرم تنها امید خانواده‌م برای دادخواهی به شما مردم شریف ایران بوده و هست. جان صدها نفر از ما در خطر است. کنار هم باشیم و اجازه ندهیم زندگی جوان‌های بیشتری را از ما بگیرند.

حامد اسماعیلیون که خود از اعضای شورای همبستگی بود و درپی اختلاف نظر میان اعضای آن از این شورا خارج شد نیز با انتشار توئیتی با همین هشتگ نوشت: «در اعتراض به اعدام‌های پرشمار ، در اعتراض به حکم اعدامِ بی‌گناهانی که زیر تیغِ ستمگران گرفتار شده‌اند؛ به خیابان‌های جهان برمی‌گردیم.»