/

الهه توکلیان گلوله خارج شده از سرش را به نمایش می گذارد

الهه توکلیان، معترضی که بر اثر شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای بینایی یک چشم خود را از دست داده، بعد از یک عمل جراحی در ایتالیا، می‌گوید گلوله‌ای را که پزشکان از سرش خارج کرده‌اند به نمایش خواهد گذاشت. خانم توکلیان که چشم راست خود را بر اثر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای امنیتی از دست داده، برای خارج کردن گلوله‌ای که در سرش مانده بود به ایتالیا سفر کرده است. پزشکان روز پنجشنبه طی عملی موفقیت‌آمیز گلوله‌ای را که در سر خانم توکلیان مانده بود، خارج کردند. او پیش از این عمل جراحی در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «من با اجازه

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

الهه توکلیان، معترضی که بر اثر شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای بینایی یک چشم خود را از دست داده، بعد از یک عمل جراحی در ایتالیا، می‌گوید گلوله‌ای را که پزشکان از سرش خارج کرده‌اند به نمایش خواهد گذاشت.

خانم توکلیان که چشم راست خود را بر اثر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای امنیتی از دست داده، برای خارج کردن گلوله‌ای که در سرش مانده بود به ایتالیا سفر کرده است.

پزشکان روز پنجشنبه طی عملی موفقیت‌آمیز گلوله‌ای را که در سر خانم توکلیان مانده بود، خارج کردند.

او پیش از این عمل جراحی در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «من با اجازه شخصی خودم رضایت دادم و این ریسک را قبول کردم که این گلوله از سرم خارج و نمایش داده شود که با چه گلوله‌ای من و اشخاص دیگری چشمشان را از دست دادند… و چگونه کیان و حمیدرضا و حنانه و… جان نازنینشان را از دست دادند…»

گفتنی است در جریان اعتراضات سراسری در ایران، تعداد زیادی از معترضان بر اثر شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای بینایی خود را از دست داده‌اند. بسیاری از این افراد روایت‌هایی در مورد روند درمان و کنار آمدن‌شان با وضعیت جدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند و الهه توکلیان یکی از آنان است.