چماق حجاب اینبار بر سر مسئولان ادارات؛ وزیر کشور تهدید به اخراج کرد

وزیر کشور دولت رئیسی در تداوم جو سرکوب درباره عدم رعایت حجاب اجباری جمهوری اسلامی، تهدید کرد که اگر مسئولان ادارات به تذکرات حجاب عمل نکنند، برکنار می شوند!

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، احمد وحیدی در نشست تخصصی عفاف و حجاب ویژه مدیران استان و حراست دستگاه‌های اجرایی، با به کار بردن این عبارت که «کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند» گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد، استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.

وی در اظهارنظری عوامانه با بیان اینکه نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ گفت: اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است!

وزیر کشور در حالی که بی‌حجابی را معادل بی‌عفتی عنوان کرد، با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی‌حجابی و بی‌عفتی را ترویج کند، افزود: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.  

وحیدی در اظهارنظری عجیب موضوع حجاب را مسئله برخورد دو تمدن خواند و ادعا کرد: این مسئله تمدنی مبتنی بر ارزش‌های الهی، اخلاقی و انسانی و از سوی دیگر تمدنی مبتنی بر ارزش‌های مادی، لذت جویی و کالاواره قلمداد کردن زنان و مردان است.