/

آیا عده ای درون نظام و مخصوصا سپاه در تدارک سقوط جمهوری اسلامی هستند؟

هیربد هیومن ـ این روزها هر حرکتی از طرف حکومت تعریفی جدید برای سرنوشت ایران خواهد داشت. حواسمان به اتفاقهای درون حکومتی ایران باشد. از همه مهمتر حواسمان به تغییر مهره ها در راس نیروهای امنیتی استانی و مرزی ایران باشد.

خواندن این مطلب 6 دقیقه طول میکشد.

هیربد هیومن ـ این روزها هر حرکتی از طرف حکومت تعریفی جدید برای سرنوشت ایران خواهد داشت. حواسمان به اتفاقهای درون حکومتی ایران باشد. از همه مهمتر حواسمان به تغییر مهره ها در راس نیروهای امنیتی استانی و مرزی ایران باشد.

در پی آزمایش نوع پیشرفته موشک بالیستیک خرمشهر در ایران محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع ایران گفت: پیام ما به دشمنان ایران این است که از کشور و دستاوردهای آن دفاع خواهیم کرد. پیام ما به دوستانمان این است که می خواهیم به ثبات منطقه کمک کنیم.

تلویزیون دولتی چند ثانیه فیلمی از پرتاب نسخه ارتقا یافته موشک بالستیک خرمشهر ۴ ایران با برد ۲۰۰۰ کیلومتر (۱۲۴۳ مایل) و قادر به حمل کلاهک ۱۵۰۰ کیلوگرمی (۳۳۰۰ پوند) پخش کرد.

این بلوف برای تهدید اسرائیل ‌و آمریکاست در حالی که سامانه ضد موشک اسرائیل و آمریکا قابلیت خنثی کردن این‌ موشک ها را در آسمان ایران دارند.

این گردن کشی ها دقیقا همان روزی که رئیس انرژی اتمی چراغ سبز به سازمان انرژی اتمی جهانی نشان میدهد برای بازرسی و کارشناسی سایت زیر زمینی نطنز آن هم ساعاتی بعد از رونمایی آمریکایی ها از سنگین ترین بمب تخریبی که برای تاسیسات ایران در نظر گرفته شده چه معنی میدهد؟

آیا جمهوری اسلامی از درون دچار ریزش و سوء مدیریت شده؟ آیا عده ای در درون نظام و مخصوصا سپاه تدارک سقوط جمهوری اسلامی را می بینند و عده ای دیگر به دنبال تثبیت حکومت هستند؟

این روزها هر حرکتی از طرف حکومت تعریفی جدید برای سرنوشت ایران خواهد داشت. حواسمان به اتفاقهای درون حکومتی ایران باشد.

در همین حین عده ای از داخل حکومت به دولت عراق هشدار می‌دهند تا با کوردها برخور جدی کنند و عده ای دیگر از طالبان میخواهند تا با حرکات نمایشی به ایران حمله کنند.

گزارش های سازمان های اطلاعاتی در ایران حکایت دارند دو پسر خامنه ای میثم و مجتبی روبروی یکدیگر قرار گرفته اند، یکی به دنبال تثبیت و دیگری به دنبال براندازی و تغییر شکل نظام یار کشی میکنند.

این روزها حواسمان به تردد هوایی در ایران باشد. هواپیماهایی که خارج از برنامه ایران را ترک میکنند و یا آنهایی که بی مسافر فرود می‌آیند. حواسمان به تریلری های باری که از مرزهای شمالی و غربی ایران خارج میشوند باشد.

از همه مهمتر حواسمان به تغییر مهره ها در راس نیروهای امنیتی استانی و مرزی ایران باشد.