دغدغه جامعه مدرسین قم از انتشار تصاویر زنان بی حجاب/ سکوت در برابر مسمومیت گسترده دانش آموزان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به نظر می رسد نسبت به مقوله حجاب بسیار دغدغه مند بوده و خاطرشان از انتشار تصاویر بدون حجاب زنان سخت آزرده گشته، در بیانیه ای خواستار حمایت از آمران به معروف شده و با گذشت بیش از چهار ماه از ماجرای ادامه دار مسمومیت دانش آموزان در مدارس در قبال این جنایت سکوت پیشه کرده اند.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به نظر می رسد نسبت به مقوله حجاب بسیار دغدغه مند بوده و خاطرشان از انتشار تصاویر بدون حجاب زنان سخت آزرده گشته، در بیانیه ای خواستار حمایت از آمران به معروف شده و گذشت بیش از چهار ماه از ماجرای ادامه دار مسمومیت دانش آموزان در مدارس در قبال این جنایت سکوت پیشه کرده اند.

به گزارش فرانیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حجاب را فریضه ای واجب و مایه وقار و آزادی زن خوانده و با تاکید بر اینکه در مسئله مخالفت با حجاب، دست استکبار و سرویس های اطلاعاتی درمیان است تاکید کرده که نظام اسلامی باید با جدیت با مروّجان فساد در فضای مجازی و فضای حقیقی که تحت هدایت دشمن فعالیت می‌کنند برخور کند.

جامعه مدرسین که مخالفت با حجاب را مسئله ای امنیتی خوانده با ابراز نگرانی تاکید کرده که تکثیر و بازنشر افراطی  فیلم‌ها و عکس‌ها از آنچه که آن را عمل «هنجارشکنان» میخواند، جامعه با نشاط را دچار نوعی سرخوردگی می‌کند.

در این بیانیه تاکید شده در جهت تکمیل فرآیند تربیت دینی و اخلاقی جامعه ، پیوند خانه، مسجد و مدرسه بسیار حیاتی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حالی از لزوم پیوند خانه و مدرسه در جهت تبیین سیاست های نظام در مقوله حجاب سخن رانده که نسبت به موضوع مسمومیت های دانش آموزان در مدارس که بیش از چهار ماه از آغاز آن گذشته بی تفاوت است.

صادرکنندگان بیانیه مذکور که خود را از پیشتازان مبارزه به هجمه های ضد دین می خوانند ، موضوع مخالفت با حجاب را  عرصه جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرده و یادآور شده اند که از تمام ظرفیت خود برای ترویج معارف حجاب استفاده می کنند.