/

در تجمع بروکسل عنوان شد: سال نو ما با از بین رفتن رژیم قاتل شروع می شود

علیرضا آخوندی در همایش بروکسل گفت: سال نو ما ایرانیان روزی شروع می شود که رژیم قاتل از بین برود و بتوانیم با کمک هم کشوری زیبا و آزاد بسازیم که در آن کسی به خاطر عقایدش شکنجه یا کشته نشود. به گزارش فرانیوز، علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد و از برگزار کنندگان تجمع اعتراضی ایرانیان در بروکسل مقابل مقر کمیسیون اروپا در آغاز سخنرانی خود در این همایش، از حضور ایرانیان ساکن کشورهایی اروپایی با وجود مشکلات و مسیرهای طولانی تقدیر و تشکر کرد. او خطاب به حاضران در تجمع گفت: فراموش نکنید که حضور تک تک

خواندن این مطلب 7 دقیقه طول میکشد.

علیرضا آخوندی در همایش بروکسل گفت: سال نو ما ایرانیان روزی شروع می شود که رژیم قاتل از بین برود و بتوانیم با کمک هم کشوری زیبا و آزاد بسازیم که در آن کسی به خاطر عقایدش شکنجه یا کشته نشود.

به گزارش فرانیوز، علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد و از برگزار کنندگان تجمع اعتراضی ایرانیان در بروکسل مقابل مقر کمیسیون اروپا در آغاز سخنرانی خود در این همایش، از حضور ایرانیان ساکن کشورهایی اروپایی با وجود مشکلات و مسیرهای طولانی تقدیر و تشکر کرد.

او خطاب به حاضران در تجمع گفت: فراموش نکنید که حضور تک تک شما در این همایش ارزشمند و مهم است. بدون صدا و کمک شما ما موفق نمی شویم. شما برای حمایت و به یاد همه کسانی که در زندان های ایران شکنجه می شوند یا مورد تجاوز قرار می گیرند به اینجا آمده اید. چند هزار نفر از هموطنان ما جانشان را برای این انقلاب و آزادی از دست داده اند.

نماینده پارلمان سوئد با اشاره به اقدامات ظالمانه جمهوری اسلامی در بازداشت، ربودن و کشتن مخالفان خود در ایران و سراسر نقاط دنیا، تاکید کرد: دشمنان ما بسیار بی شرم و بی رحم هستند اما مطمئنم که نور همیشه بر تاریکی پیروز است.

آخوندی تاکید کرد: اگر اجازه ندهیم خستگی و ناامیدی و مشکلات روزانه زندگی بر ما تاثیر بگذارد، من به شما قول می دهم که دیر یا زود به هدف خود می رسیم. فقط باید ادامه بدهیم. سران اروپا صدای ما را می شنوند و ما به مقصد می رسیم.

وی با بیان اینکه همواره گفته ام دشمن ما جمهوری اسلامی نیست بلکه ناامیدی دشمن ماست، ادامه داد: خواهش می کنم اجازه ندهید ناامیدی که جمهوری اسلامی قصد دارد به طور سیستماتیک در ما رشد دهد، شکل بگیرد.

ایرانیان حاضر در مراسم بعد از این گفته آخوندی یکصدا فریاد زدند: «قسم به خون یاران، ایستاده ایم تا پایان» و «می جنگیم می کشیم، ایران پس می گیریم»

آخوندی در ادامه درباره هدف از برگزاری این تجمع مقابل مقر کمیسیون اروپا گفت: درساختمان های پشت سر ما  نشست سران کشورهای اروپایی در حال برگزاری است و ما از آنها می خواهیم قدمی برای تروریستی شناختن سپاه پاسداران بردارند و این یک قدم بسیار سخت برای آنان است زیرا در این صورت سالیانه هزاران میلیارد یورو هزینه برای اروپا دربردارد.

وی تاکید کرد: ما می دانیم برداشتن این قدم بسیار سخت است و باید ادامه بدهیم. بعد از این تجمع با وزیران، سفیران و نمایندگان پارلمان های اروپا وارد مذاکره می شویم . چندین کشور در گفتگو با من تاکید کرده اند که خواهان وارد کردن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا هستند. بنابراین ما در شمال اروپا مشکلی نداریم و مشکل ما در کشورهای جنوب اروپا است که باید به فشارهای خود ادامه بدهیم تا به هدف برسیم.

آخوندی درپایان سخنان خود یادآور شد: شما امروز برای آزادی ایران اینجا هستید ممنون که خسته و ناامید نمی شوید