/

تحریم‌های جدید بریتانیا علیه ۷ عضو ارشد سپاه

وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد این کشور تحریم‌های جدیدی را علیه سپاه پاسداران ایران اعمال کرده است که براساس آن پنج عضو هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه و دو تن از فرماندهان ارشد این نهاد تحت تحریم های جدید قرار می گیرند. به گزارش فرانیوز، بریتانیا اعلام کرد که تامین‌کنندگان مالی سپاه و دو تن از فرماندهان ارشد این نهاد از جمله افرادی هستند که علیه آن‌ها تحریم‌هایی اعمال شده است. جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا گفت: امروز ما در حال اقدام علیه مقام‌های ارشد سپاه پاسداران هستیم که مسئولیت حمایت مالی سرکوب وحشیانه حکومت را بر عهده دارند.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرد این کشور تحریم‌های جدیدی را علیه سپاه پاسداران ایران اعمال کرده است که براساس آن پنج عضو هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه و دو تن از فرماندهان ارشد این نهاد تحت تحریم های جدید قرار می گیرند.

به گزارش فرانیوز، بریتانیا اعلام کرد که تامین‌کنندگان مالی سپاه و دو تن از فرماندهان ارشد این نهاد از جمله افرادی هستند که علیه آن‌ها تحریم‌هایی اعمال شده است.

جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا گفت: امروز ما در حال اقدام علیه مقام‌های ارشد سپاه پاسداران هستیم که مسئولیت حمایت مالی سرکوب وحشیانه حکومت را بر عهده دارند.

این درحالی است که شورای وزیران امور خارجه اروپا نیز قصد دارد به زودی ششمین بسته تحریمی علیه جمهوری اسلامی را به دلیل نقض حقوق بشر در ایران وضع کند.

براساس گزارش ها دولت استرالیا نیز به دلیل نقض حقوق بشر مردم ایران و پشتیبانی نظامی از روسیه برای تعرض به اوکراین مجموعه جدیدی از تحریم‌ها را علیه برخی مقامات و نهادهای جمهوری اسلامی اعمال کرد.

به گزارش فرانیوز، وزیر خارجه استرالیا، دوشنبه  ۲۰ مارس اعلام کرد دولت متبوعش تحریم‌های مالی و ممنوعیت سفر به سبک «قانون مگنتیسکی» علیه ۱۴ فرد ۱۴ نهاد ایرانی برقرار کرده است.

در میان تحریم‌شدگان چهار عضو گشت ارشاد حضور دارند.