/

مسیح علی‌نژاد در توییترش خبر داده که با نخست‌وزیر هلند دیدار کرده است.

مسیح علی‌نژاد فعال سیاسی، در توییترش خبر داده که با نخست‌وزیر هلند دیدار کرده است. او در این دیدار خواستار تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، اخراج سفیر جمهوری اسلامی از هلند و تروریستی شناختن سپاه پاسداران شده است. «درخواست کردم که نسبت به گزارش‌های منتشر شده در مورد تجاوز به کودکان، شکنجه زنان و به دار آویختن پسران نوجوان معترض بی‌تفاوت نباشند و به اصول دموکراتیک حقوق بشر خیانت نکنند. صدای انقلاب مردم ایران، ‎زن زندگی آزادی و درخواست مردمش را بشنوند که خواستار قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی هستند.»

خواندن این مطلب یک دقیقه طول میکشد.

مسیح علی‌نژاد فعال سیاسی، در توییترش خبر داده که با نخست‌وزیر هلند دیدار کرده است. او در این دیدار خواستار تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، اخراج سفیر جمهوری اسلامی از هلند و تروریستی شناختن سپاه پاسداران شده است.

«درخواست کردم که نسبت به گزارش‌های منتشر شده در مورد تجاوز به کودکان، شکنجه زنان و به دار آویختن پسران نوجوان معترض بی‌تفاوت نباشند و به اصول دموکراتیک حقوق بشر خیانت نکنند. صدای انقلاب مردم ایران، ‎زن زندگی آزادی و درخواست مردمش را بشنوند که خواستار قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی هستند.»