وحید اشتری، از «سطح توهمات» حسین طائب انتقاد کرد.

وحید اشتری، فعال سیاسی-رسانه‌ای نزدیک به اصولگرایان، با انتشار ویدئویی از سخنرانی حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، از «سطح توهمات» او درباره مسائل سیاسی انتقاد کرد. طائب که پیشتر رئیس سازمان اطلاعات سپاه بوده در این سخنرانی مدعی است که ایلان ماسک، سرمایه‌دار آمریکایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خواهد شد. اشتری در این زمینه نوشته است: « ایلان ماسک متولد آفریقاست و طبق قانون اصلا امکان کاندیدا شدن در انتخابات آمریکا را هم ندارد». او افزود: «ایشان امام جماعت ساده یک مسجد نیست که حالا قبل از منبر چند دقیقه سرچ کرده و یک گاف داده

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

وحید اشتری، فعال سیاسی-رسانه‌ای نزدیک به اصولگرایان، با انتشار ویدئویی از سخنرانی حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، از «سطح توهمات» او درباره مسائل سیاسی انتقاد کرد.

طائب که پیشتر رئیس سازمان اطلاعات سپاه بوده در این سخنرانی مدعی است که ایلان ماسک، سرمایه‌دار آمریکایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خواهد شد.

اشتری در این زمینه نوشته است: « ایلان ماسک متولد آفریقاست و طبق قانون اصلا امکان کاندیدا شدن در انتخابات آمریکا را هم ندارد».

او افزود: «ایشان امام جماعت ساده یک مسجد نیست که حالا قبل از منبر چند دقیقه سرچ کرده و یک گاف داده باشد، رئیس دستگاه اطلاعاتی مملکت [بوده] است و قریب دو دهه تصمیماتش بخشی از تقدیر ما و خیلی از جوان‌های این مملکت را رقم زده و حالا این سطح پرت بودن‌اش از قضایاست».