/

وال‌استریت ژورنال: کاهش انتقادات «ایران‌اینترنشنال» بخشی از توافق ایران و عربستان است

روزنامه «وال‌استریت‌جورنال» در گزارشی به توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک دوجانبه پرداخت و از قول منابعی آگاه نوشت که ریاض قبول کرده است پوشش برنامه‌های انتقادی شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» که بودجه آن از طریق «بازرگانان سعودی» تامین می‌شود، کاهش یابد و ایران نیز متعهد شده است جلوی حملات حوثی‌ها به این کشور را بگیرد. با این حال، یک سخنگوی  گروه «وُلنت مدیا» که مالک شبکه «ایران اینترنشنال» است توافق بر سر کاهش انتقادات این رسانه از حکومت ایران را رد کرده است. این سخنگو به وال‌استریت‌ ژورنال گفته که  ایران اینترنشنال شبکه‌ای مستقل است و

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

روزنامه «وال‌استریت‌جورنال» در گزارشی به توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک دوجانبه پرداخت و از قول منابعی آگاه نوشت که ریاض قبول کرده است پوشش برنامه‌های انتقادی شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» که بودجه آن از طریق «بازرگانان سعودی» تامین می‌شود، کاهش یابد و ایران نیز متعهد شده است جلوی حملات حوثی‌ها به این کشور را بگیرد.

با این حال، یک سخنگوی  گروه «وُلنت مدیا» که مالک شبکه «ایران اینترنشنال» است توافق بر سر کاهش انتقادات این رسانه از حکومت ایران را رد کرده است.

این سخنگو به وال‌استریت‌ ژورنال گفته که  ایران اینترنشنال شبکه‌ای مستقل است و روابط ایران و عربستان هرگز تاثیری در دستورالعمل‌های تحریریه و گزارش‌های این رسانه نداشته و نخواهد داشت.