//

پنج دلیل اصلی برای انحلال سپاه پاسداران

پنج دلیل اساسی که سپاه پاسداران به‌ عنوان نیرویی که بجای حراست از کشور ، ابزار بی اعتباری ملی و آینده سوزی گردیده.

خواندن این مطلب 10 دقیقه طول میکشد.

پنج دلیل اساسی که سپاه پاسداران به‌عنوان نیرویی که بجای حراست از آنچه انقلاب اسلامی نامیده شد، ابزار بی اعتباری ملی و آینده سوزی گردیده و سریعاً باید منحل و بعضی نیروهای صادق آن در نیروهای مسلح رسمی و قانونی کشور، ادغام شود.

۱. بی‌لیاقتی و ناتوانی مطلق در جلوگیری از سرقت آسان و مدارک بسیار سری هسته‌ای و غیرهسته‌ای توسط یک کشور متخاصم، ناتوانی صددرصدی در جلوگیری از ترور دانشمندان و نخبگان توسط یک کشور متخاصم، همچنین برخورداری از امکان دسترسی و کنترل شدید اطلاعات شخصی و ورود بی‌مهار به حریم خصوصی شهروندان و سانسور اخبار و اعمال محدودیت‌های اینترنتی و ممانعت از گردش آزاد اطلاعات از طریق کنترل شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی.

۲. نابودی زیرساخت‌ها و پایه‌های اقتصادی کشور باارزشی افزون بر صدها میلیارد دلار در ۳۰ سال گذشته باهدف کنترل شدید روی سیستم اقتصاد مملکت از طریق دولت در سایه و با سرنیزه و نفوذ و کنترل وزارتخانه‌ها، مجلس، بانک‌ها، شریان اقتصادی کشور، بندرها، گمرک، مرزها، …

۳. غارت و یغمای ثروت و منابع کشور و مصرف آن در کشورهایی مثل عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر کشورها که نه‌تنها هیچ سودی به کشورمان نرسانده‌اند بلکه ۸ سال جنگ تحمیلی را علیه ملتمان ادامه داده و تاکنون ریالی به‌عنوان غرامت دریافت نشده! درحالی‌که مردم ایران در سرتاسر نقاط کشور در فقر و بدبختی زندگی و دانش آموزان در برخی نقاط از بخاری و اقوام فرودست ازجمله بلوچ و. از آب آشامیدنی سالم محروم‌اند، مردم لبنان از جیب ملت بدبخت ایران زندگی مرفهی را سپری می‌کنند، خانه‌هایشان دوباره ساخته، اسباب منازلشان تأمین و فراهم شد و ماهیانه هزاران دلار برای چندین سال دریافت کردند و هم‌اکنون نیز از خدمات درمانی و بهداشتی مجانی لذت می‌برند و در این اواخر هم‌غذا و میوه‌هایشان هم از جیب ملت ایران تأمین می‌گردد. در یمن و سوریه هم میلیاردها دلار برای قتل‌عام این دو ملت در انجام یک جنگ نیابتی فرسایشی همچنان خرج می‌گردد.

۴. صرف میلیاردها دلار و هزینه کرد بسیار کلان به‌قصد استحکام قدرت و نفوذ خود در داخل و خارج ایران. سپاه پاسداران فقط در فکر کنترل قدرت خود در ایران و کشورهای منطقه از طریق نیروهای تروریستی قدس هست و برای نیل به این هدف شوم هزاران ایرانی و غیر ایرانی را قربانی امیال کثیف خود نموده است طوری که وجود هزاران ایرانی مزدور در سوریه و یمن و عراق لقب برحق یک سازمان تروریستی را از طرف کشورهای اروپایی و امریکا به خود اختصاص داده است. کشورهای مسلمان و همسایه هم نهایت نفرت و انزجار خود را به طرق مختلف نشان داده‌اند. به‌طوری‌که وجود این نیروی تروریستی شوم موجب شده است که حتی اعراب و اسراییل هم در یک اتحاد شاید ناخواسته مشکلات بین خود را کنار گذاشته برای نابودی این سازمان تروریستی بسیج و متحد شده‌اند.

۵. فراهم آوردن زمینه استعمار و استثمار ایران از سوی روسیه و چین.

سپاهی که قرار بود از آرمانهای “انقلاب اسلامی” یعنی “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” حفاظت و پاسداری کند تیشه به ریشه تک تک این سه شعار کلیدی “انقلاب اسلامی” زده و بعدازآن هر سه اساس انقلاب اسلامی را آتش زده و نابود کرده است. استقلال را به روسیه و چین فروخت، آزادی را زندانی، شکنجه و اعدام کرد و چنان تیشه‌ای به ریشه اسلام و باورهای کهن دینی ایرانیان زد که مردم روزبه‌روز از آخوند و اسلام و مسجد متنفر و متنفرتر می‌شوند و حتی کسانی که از اندک تعصب دینی برخوردارند نیز، سیاست و حاکمیت دین را به ضرر اصول اساسی دین می‌انگارند.

این بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی سپاه پاسداران که شمارش آن لیست بلندی را می‌طلبد فقط و فقط فقر، بدبختی، فلاکت، فرار مغزها، رنجش نخبگان، کوچ سرمایه‌ها، توسعه فقر و…را برای مردم ایران به ارمغان آورده است. چنین نیروهای نالایق و خائن می‌بایست در اسرع وقت در یک دادگاه علنی محاکمه بشوند!