داریوش مهرجویی و همسرش
/

پلیس می گوید عامل اصلی قتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی و دستگیر شده است

رسانه های ایران به نقل از سخنگوی فراجا از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی کارگردان و همسرش وحیده محمدی‌فر، نویسنده، طراح صحنه و لباس خبر دادند.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیزو، براساس گزارش های منتشر شده فرماندهی انتظامی اعلام کرد که عامل اصلی قتل داریوش مهرجویی و همسرش که جزو دستگیرشدگان بود، شناسایی شد.

سعید منتظر المهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی، گفت قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود، پس از انجام اقدامات فنی شناسایی و لب به اعتراف گشوده و این موضوع به قطعیت رسید.

سخنگو فراجا ضمن اعلام در جریان بودن بازجویی‌ها برای شناسایی هم‌دستان و زوایای پنهان این قتل گفت: «به‌زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد».

دو روز پیش دادگستری استان البرز اعلام کرده بود که تا کنون ۱۰ نفر در ارتباط با پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بازداشت شده‌اند.

شنبه ۲۲مهر۱۴۰۲، رسانه‌های ایران از قتل داریوش مهرجویی و همسرش «وحیده محمدی‌فر»، خبر دادند.

پزشکی قانونی علت مرگ آنها را «خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز» اعلام کرد.

روز گذشته چهارشنبه ۲۶مهر۱۴۰۲، آیین تشییع پیکر این دو هنرمند از مقابل تالار وحدت تهران، با حضور پرتعداد مردم و شعارهای اعتراضی برگزار شد.

به گفته حاضران، این مراسم در شرایطی برگزار شد که حضور نیروهای ضدشورش و امنیتی پرتعداد بود و حاضرین شعارهایی اعتراضی سر می‌دادند؛ ازجمله این شعارها، «مرگ بر قاتل این جنایت»، «زن، زندگی، آزادی» و «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» بود.