/

حساب اینستاگرام و ایکس (توییتر) گوهر عشقی و بنیاد ستار بهشتی از دسترس خارج شد

خواهر زنده‌یاد ستار بهشتی، کارگر  وبلاگ‌نویسی که در زیر شکنجه نهادهای اطلاعاتی جان باخت، با انتشار مطلبی عنوان کرد که حساب اینستاگرام و توییتر (ایکس) بنیاد ستار بهشتی و مادرش گوهر عشقی از دسترس خارج شده است.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، سحر بهشتی با انتشار این خبر افزود: هر اکانت یا صفحه دیگری به جز این صفحه فیک است و متعلق به من نیست.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که امکان دارد این رویداد در پی موضع‌گیری‌های خانواده بهشتی درباره مسائل مختلف روز ایران و انتقاد از حاکمیت جمهوری اسلامی رخ داده باشد.

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، جوان کشته‌شده به دست ماموران جمهوری اسلامی، طی روزهای اخیر همزمان با سالگرد جمعه خونین زاهدان با انتشار ویدیویی به مردم زاهدان درود فرستاد و خطاب به علی خامنه‌ای گفت: «مردم داغدارند. دوباره قشون‌کشی کردی سمت زاهدان؟»

خانم عشقی همچنین طی هفته‌های اخیر در پیام ویدیویی دیگر در خصوص عدم اجازه حضور خانواده‌های دادخواه بر سر مزار عزیزانشان، خطاب به علی خامنه‌ای گفت که «جلوی سگ‌های هارت را بگیر»

او همچنین هشدار داده است که «ملت ایران وباره طغیان می‌کنند و بیرون می‌ریزند.» و می‌گوید «خون فرزندان مادران دادخواه، دامن‌گیرت است.»

بنیاد ستار بهشتی در معرفی خود عنوان کرده بود که پایگاهی مردم نهاد و غیر وابسته به جریانات حزبی و سیاسی است و صرفا با در نظر گرفتن خواست خانواده های دادخواه و آسیب دیده، بلندگویی برای بی صدایان است.