مولوی عبدالحمید: راه حل مشکلات در زندانی کردن روزنامه‌نگاران و صدور احکام اعدام نیست

امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه امروز با انتقاد شدید از ناکارآمدی‌های مدیران و وقوع بحران‌های مختلف اقتصادی و زیست محیطی در ایران گفت: راه حل مشکلات، زندانی کردن روزنامه‌نگاران، سیاستمداران و صدور احکام سنگین مانند اعدام نیست.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در نماز جمعه اهل سنت زاهدان گفت: برای حل بحران‌های متعدد کشور باید مدیران کارآمد سرکار بیایند.

وی در بخش دوم خطبه‌های نمازجمعه مسجد مکی زاهدان تصریح کرد: ملت احساس می‌کنند که مدیران برنامه‌ریز ندارند و کسانی که بتوانند بحران‌ها را مدیریت کنند، وجود ندارند یا ضعیف هستند و یا از اختیارات لازم برخوردار نیستند.

این روحانی اهل سنت افزود: اقتدار نظام این نیست که به حرف مردم گوش نکند این از ضعف است و اقتدار این است که از حرف‌مان کوتاه بیایم و حرف آنان را گوش بدهیم.

مولانا عبدالحمید خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی حکومت تامین نیازهای مردم است و حکومت باید اول دنیای مردم را آباد کند و بعد به فکر آخرت مردم باشد.

وی هچنین در بخشی از سخنان خود به حق‌آبه مردم از رودخانه هیرمند و کمبود آب شرب مردم در این منطقه و خشک شدن تالاب هامون اشاره کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان از حکومت طالبان خواست تا با مدیریت آب بیش از نیاز مصرف نکنند و اجازه دهند که آب به مناطق پایین دست نیز برسد.

لازم به ذکر است، اینترنت زاهدان همانند گذشته توسط نهادهای امنیتی دچار قطعی و اختلال شد.

مولانا عبدالحمید هفته گذشته به دلیل کسالت خطبه‌های نماز جمعه را اقامه نکرد و فرد دیگری این امر را به انجام رساند.