/

۳۰ اردیبهشت برگزار می شود؛ تظاهرات ایرانیان کشورهای نوردیک با تاکید بر تروریستی اعلام کردن سپاه از سوی اتحادیه اروپا

جمعی از ایرانیان مقیم کشورهای نوردیک (دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد) با هدف ایجاد اتحاد میان دیاسپورای ایرانی و تاکید بر تروریستی اعلام کردن سپاه در اتحادیه اروپا، شنبه 20 می مصادف با 30 اردیبهشت در شهر گوتنبورگ سوئد در تظاهراتی علیه جمهوری اسلامی ایران، تحت عنوان «برای ایران» شرکت می کنند.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

جمعی از ایرانیان مقیم کشورهای نوردیک (دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد) با هدف ایجاد اتحاد میان دیاسپورای ایرانی و تاکید بر تروریستی اعلام کردن سپاه در اتحادیه اروپا، شنبه ۲۰ می مصادف با ۳۰ اردیبهشت در شهر گوتنبورگ سوئد در تظاهراتی علیه جمهوری اسلامی ایران، تحت عنوان «برای ایران» شرکت می کنند.

به گزارش فرانیوز، انجمن های فراحزبی ایرانیان کشورهای نوردیک با صدور فراخوانی از ایرانیان مقیم کشورهای شمالی اتحادیه اروپا خواستند تا در تاریخ ۲۰ می در میدان گوتاپلاتسن گوتنبورگ (Götaplatsen) با حضور شخصیت های سیاسی ساعت ۱۳ تا ۱۶ برای ابراز حمایت و همبستگی با مردم ایران و انقلاب زن، زندگی، آزادی تجمع کنند.

این تظاهرات که اولین تجمع ایرانیان در این منطقه است تحت عنوان «برای ایران» برگزار می شود.

گفته شده در این رویداد شخصیت‌های برجسته سیاسی اسکاندیناوی و ایرانی حضور خواهند داشت.

انجمن ایرانیان دیاسپورای نوردیک در فراخوان خود تاکید کرده است که حمایت عملی سیاستمداران و پارلمان های کشورهای حوزه نوردیک از مردم ایران و تروریستی شناختن سپاه پاسداران مهمترین خواست و هدف برگزاری این تجمع است.

براساس این فراخوان، اعلام همبستگی با زنان ایران، حمایت از اعتصابات سراسری کارگران و حمایت از حقوق زندانیان از دیگر مواردی ست که تجمع کنندگان بر آن تاکید خواهند کرد.