۱۱۰ نفر را در ارتباط با مسمومیت‌های زنجیره‌ای بازداشت شدند

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی، امروز گفت «در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به‌صورت محسوس و نامحسوس، بالغ بر ۴ هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد». به گفته سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی «طی این روز‌ها بیش از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند». سخنگوی پلیس جزئیات بیشتری درباره انگیزه متهمان و هویت افراد بازداشت شده ارائه نداد. او اما بار دیگر در سخنانی مشابه گفت «بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی، امروز گفت «در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به‌صورت محسوس و نامحسوس، بالغ بر ۴ هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد». به گفته سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی «طی این روز‌ها بیش از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند».

سخنگوی پلیس جزئیات بیشتری درباره انگیزه متهمان و هویت افراد بازداشت شده ارائه نداد. او اما بار دیگر در سخنانی مشابه گفت «بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است» و اضافه کرد «هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است.»