/

وزیر دفاع اسرائیل بر امکان اقدام مستقل علیه تهدیدهای جمهوری اسلامی تاکید کرد

وزیر دفاع اسرائیل با اشاره به گزارش‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تهدیدهای جمهوری اسلامی بر احتمال اقدام مستقل اسرائیل علیه حکومت ایران تاکید کرد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

وزیر دفاع اسرائیل با اشاره به گزارش‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تهدیدهای جمهوری اسلامی بر امکان اقدام مستقل اسرائیل علیه حکومت ایران در صورت لزوم، تاکید کرد.

به گزارش فرانیوز، یوآف گالانت تصریح کرد: در پی تشدید تهدیدهای جمهوری‌اسلامی ممکن است اسرائیل لازم باشد برای دفاع از کشور و آینده مردم خود، راسا اقدام کند.

وی با اشاره به تهدیدات پیش‌ روی اسرائیل و گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی دارای مقدار کافی اورانیوم غنی‌شده برای تهیه دو بمب هسته‌ای است، تاکید کرد: ممکن است از ما خواسته شود که وظیفه خود را برای حفاظت از یکپارچگی کشور اسرائیل انجام دهیم.

گالانت در حالی این اظهارات را مطرح کرده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز روز گذشته نسبت به تصمیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای پایان دادن به تحقیقات علیه جمهوری اسلامی واکنش نشان داده بود.

نتانیاهو تاکید کرد: من پیام روشنی هم برای جمهوری اسلامی و هم برای جامعه بین‌المللی دارم، اسرائیل هر کاری را که لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.