/

واکنش وحید بهشتی در برابر فتوای قتل خود؛ حرکت اعتراضی آغاز شده، قابل توقف نیست

وحید بهشتی مدیر شبکه در تی وی که بیش از 70 روز با هدف تروریستی شناختن سپاه از سوی بریتانیا در مقابل ساختمان وزارتخارجه این کشور تحصن و اعتصاب غذا کرد، در واکنش به فردی که فتوای قتل او را صادر کرد، می گوید که حتی اگر ۱۰ فتوا علیه وی صادر شود هم، حرکت اعتراضی آغازشده قابل توقف نیست.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

وحید بهشتی مدیر شبکه در تی وی که بیش از ۷۰ روز با هدف تروریستی شناختن سپاه از سوی بریتانیا در مقابل ساختمان وزارتخارجه این کشور تحصن و اعتصاب غذا کرد، در واکنش به فردی که فتوای قتل او را صادر کرد، می گوید که حتی اگر ۱۰ فتوا علیه وی صادر شود هم، حرکت اعتراضی آغازشده قابل توقف نیست.

به گزارش فرانیوز، وحید بهشتی، فعال حقوق بشر که به‌دلیل اعتصاب غذای طولانی مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا در لندن، همچنان در بیمارستان بستری است، در ویدئویی می‌گوید شنیده که یک آخوند در ایران، «فتوای قتل» او را صادر کرده است.

آقای بهشتی بدون اشاره به نام این آخوند، افزوده که حتی اگر ۱۰ فتوا علیه وی صادر شود هم، حرکت اعتراضی آغازشده قابل توقف نیست.

بهشتی در توئیتی نوشت: پیام من برای آنها که فتوای قتل صادر می کنند: یک فتوا که هیچ، ۱۰ فتوای قتل هم که صادر کنید یک میلیمتر هم از راهی که در آن پا گذاشته ایم، نه تنها عقب نمی نشینیم بلکه عزممان جزمتر از همیشه است.

او اضافه کرده که این اقدام نیز از جمله اقدامات سپاه پاسداران برای متوقف کردن اعتراضات مردم ایران است.

وحید بهشتی، فعال حقوق بشر و مدیر رسانه «دُر تی‌وی» ۷۲ روز برای تحت فشار قراردادن کشورهای اروپایی در گذاشتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی، اعتصاب غذا و تحصن کرده بود.

او که دو هفته است در بیمارستان بستری است، گفته پس از بهبودی شرایط جسمی‌اش، باردیگر به اعتصاب غذا دست خواهد زد.