/

نگرانی شدید از«فعالیت بی ثبات کننده حکومت ایران» موضوع گفتگوی اسرائیل و بریتانیا

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خبر داد که در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا بر لزوم افزایش فشار بر جمهوری اسلامی درباره پرونده هسته‌ای تاکید کرده است. به گزارش فرانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز جمعه چهارم فروردین در ادامه سفرهای دیپلماتیک خود، پس از رم و برلین، به لندن رفت. هدف از سفرهای نتانیاهو متقاعد کردن کشورهای غربی برای مخالفت با بازگشت به توافق هسته ای ایران عنوان شده است. به گزارش دفتر نخست‌وزیری بریتانیا، رهبران دو کشور در این دیدار «نگرانی شدید بریتانیا و اسرائیل از فعالیت بی‌ثبات‌کننده ایران» را مورد بحث و بررسی قرار دادند. همچنین دو نخست‌وزیر

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خبر داد که در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا بر لزوم افزایش فشار بر جمهوری اسلامی درباره پرونده هسته‌ای تاکید کرده است.

به گزارش فرانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز جمعه چهارم فروردین در ادامه سفرهای دیپلماتیک خود، پس از رم و برلین، به لندن رفت.

هدف از سفرهای نتانیاهو متقاعد کردن کشورهای غربی برای مخالفت با بازگشت به توافق هسته ای ایران عنوان شده است.

به گزارش دفتر نخست‌وزیری بریتانیا، رهبران دو کشور در این دیدار «نگرانی شدید بریتانیا و اسرائیل از فعالیت بی‌ثبات‌کننده ایران» را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین دو نخست‌وزیر توافق کردند در مواجهه با «خطر گسترش سلاح‌های هسته‌ای» با یکدیگر همکاری کنند.

پیشتر یک مقام ارشد اسرائیلی در گفتگویی اشاره کرده بود سفرهای اخیر نتانیاهو به برخی کشورهای اروپایی و دیدارهایش با رهبران این کشورها «هم پیامی برای اروپا و هم پیامی مستقیم برای حکومت ایران» است و جمهوری اسلامی این پیام را «دریافت» کرده است. اسرائیل در برابر تهدید هسته‌ای ایران «آن‌چه را که باید، حتی به تنهایی انجام خواهد داد».

این مقام ارشد اسرائیلی که نتانیاهو را در سفر به آلمان همراهی کرده، یادآور شده که نخست‌وزیر اسرائیل در گفت‌وگو با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، این واقعیت را برای او روشن ساخته است که اسرائیل برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای هیچ محدودیتی ندارد.