مقامات استانی کرمان: ۱۶ بمب کشف شد؛ سپاه ثارلله: دروغ‌پردازی است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کرمان گفت: «خبرهایی از تهدیدات دشمن داشتیم و قبلاً تعداد ۱۶ بمب آماده انفجار در کرمان کشف شد که مخصوص گلزار شهدا و مرقد شهید سلیمانی ساخته شده بود. این در حالی است که روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان با انتشار اطلاعیه‌ای از «خنثی‌سازی بمب» در این استان با عنوان «شایعه» و «دروغ‌پردازی‌» نام برد.

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، علی توکلی شامگاه شنبه ۱۶ دی در جمع خبرنگاران از کشف ۱۶ بمب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان روز یک‌شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از «خنثی‌سازی بمب» در این استان با عنوان «شایعه» و «دروغ‌پردازی‌» نام برده است.

سپاه ثارالله افزوده است: «در روزهای اخیر بر اساس برخی گزارش‌های مردمی، یگان چک و خنثی سپاه، بررسی گزارشات را در دستور کار قرار داد و هیچ یک از موارد چک‌شده بمب‌گذاری نبوده است».

علی توکلی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کرمان، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران هم‌چنین گفت که «بیش از ۶۴ بمب نیز در سراسر کشور کشف شد که قرار بود» در مراسم قاسم سلیمانی «منفجر شود که عوامل آن دستگیر شدند.»

روز چهارشنبه، ۱۳ دی‌‌ مله، «دو انفجار انتحاری» در مراسم چهارمین سالمرگ قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران رخ داد.

این رویداد در کرمان بیش از ۹۰ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشت.