/

سفر نتانیاهو به لندن با هدف تشکیل جبهه واحد علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، عصر پنج‌شنبه سوم فروردین برای دیداری رسمی به لندن می‌رود. او قرار است با ریشی سوناک، همتای بریتانیایی خود از جمله درباره مسایل مرتبط با ایران گفت‌وگو کند. به گزارش فرانیوز، بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل، نتانیاهو در این دیدار بر لزوم تشکیل جبهه‌ای واحد علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی تاکید خواهد کرد. طرفین همچنین درباره گسترش روابط امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل و بریتانیا و مسایل بین‌المللی همچون جنگ اوکراین صحبت خواهند کرد. نتانیاهو قرار است با وزیر امنیت داخلی بریتانیا نیز دیدار کرده و درباره تروریسم بین‌المللی صحبت کند.

خواندن این مطلب یک دقیقه طول میکشد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، عصر پنج‌شنبه سوم فروردین برای دیداری رسمی به لندن می‌رود. او قرار است با ریشی سوناک، همتای بریتانیایی خود از جمله درباره مسایل مرتبط با ایران گفت‌وگو کند.

به گزارش فرانیوز، بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل، نتانیاهو در این دیدار بر لزوم تشکیل جبهه‌ای واحد علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی تاکید خواهد کرد.

طرفین همچنین درباره گسترش روابط امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل و بریتانیا و مسایل بین‌المللی همچون جنگ اوکراین صحبت خواهند کرد.

نتانیاهو قرار است با وزیر امنیت داخلی بریتانیا نیز دیدار کرده و درباره تروریسم بین‌المللی صحبت کند.