/

سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی از تجاوز و خشونت جنسی علیه کودکان خبر داد

سازمان عفو بین‌الملل روز پنج‌شنبه با انتشار یک گزارش از انجام اقداماتی نظیر ضرب و شتم، شلاق، شوک الکتریکی، تجاوز و خشونت‌های جنسی توسط نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی علیه کودکان بازداشت‌شده در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ ایران خبر داده است. عفو بین‌الملل گزارش اخیر خود را بر اساس اظهارات هفت کودک، ۱۹ شاهد عینی، دو وکیل و ۱۷ زندانی بزرگسال که در کنار کودکان بازداشت‌شده نگهداری می‌شدند، مستند کرده و آورده است که این قربانیان و شاهدان عینی از دست‌کم ده استان ایران تجربه‌های خود را با این سازمان در میان گذشته‌اند.

خواندن این مطلب یک دقیقه طول میکشد.

سازمان عفو بین‌الملل روز پنج‌شنبه با انتشار یک گزارش از انجام اقداماتی نظیر ضرب و شتم، شلاق، شوک الکتریکی، تجاوز و خشونت‌های جنسی توسط نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی علیه کودکان بازداشت‌شده در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ ایران خبر داده است.

عفو بین‌الملل گزارش اخیر خود را بر اساس اظهارات هفت کودک، ۱۹ شاهد عینی، دو وکیل و ۱۷ زندانی بزرگسال که در کنار کودکان بازداشت‌شده نگهداری می‌شدند، مستند کرده و آورده است که این قربانیان و شاهدان عینی از دست‌کم ده استان ایران تجربه‌های خود را با این سازمان در میان گذشته‌اند.