در ادامه روند اعمال حجاب اجباری؛ رستوران های هنرمندان و ورزشکاران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد

به گزارش رسانه‌های داخل ایران، بعضی از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اماکن تجاری متعلق به افراد مشهور در ایران به دلیل «عدم رعایت حجاب» پیامک اخطار پلمب دریافت کرده یا پلمب شده اند.

خواندن این مطلب 5 دقیقه طول میکشد.

به گزارش رسانه‌های داخل ایران، بعضی از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اماکن تجاری متعلق به افراد مشهور در ایران به دلیل «عدم رعایت حجاب» پیامک اخطار پلمب دریافت کرده یا پلمب شده اند.

به گزارش فرانیوز، در میان این افراد چهره‌های مشهور سینمایی و ورزشی دیده می‌شوند و رسانه‌های ایران از افرادی نظیر علی دایی، بهاره رهنما، علیرضا منصوریان، محمدرضا گلزار و کریم باقری نام برده‌اند.

به گزارش رسانه ها، صبح امروز سه شنبه ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان ، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

نیروی انتظامی از ۲۶ فروردین ماه طرح مقابله با آزادی پوشش زنان را در قالب طرح موسوم به «عفاف و حجاب» آغاز کرده است.

در این راستا برای بسیاری پیامک‌های «اخطار» ارسال شده و بعضی واحدهای صنفی هم پلمب شده‌اند.

هفته پیش هم گزارش شده بود رستورانی در ونک تهران که مالک آن امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران است، پلمب شده است.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های داخل ایران، همچنین کافه “لوتک” با مالکیت محمدرضا گلزار واقع در خیابان فرشته تهران، به علت کشف حجاب شاغلین، از سوی اداره اماکن تهران اخطار پلمب دریافت کرده است. این دومین واحد صنفی مرتبط با گلزار است که طی هفته جاری از سوی اماکن اولتیماتوم دریافت می‌کند.

پیش از این هم رستوران “کساب” که متعلق به محمدرضا گلزار است از سوی اداره اماکن به علت کشف حجاب کارکنانش، اولتیماتوم دریافت کرده و در صورت تکرار پلمب خواهد شد.

رستوران “نامبر سیکس” متعلق به بستگان درجه یک کریم باقری به علت عدم رعایت حجاب از سوی اداره اماکن تهران مورد اخطار پلمب قرار گرفته است.

اداره اماکن تهران در برخورد با کشف حجاب به سراغ برخی وزارتخانه نیز رفته است. برخی اخبار حکایت از اخطار پلمب اداره اماکن به واحدهای صنفی یکی از وزارتخانه‌ها دارد.