تهدید زنان مخالف حجاب اجباری از سوی حسین شریعتمداری/ چراغ سبز به آتش به اختیارها

حسین شریعتمداری، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «این نامعادله را چه کسی حل می‌کند؟!» تهدید کرد درصورتیکه نهادهای حکومتی برای مواجهه با آنچه که وی «غائله کشف حجاب» خواند، اقدامی نکنند، عوامل حامی حکومت وارد عمل می شوند. به گزارش فرانیوز حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با تعمیم دادن عوامل حامی حکومت به مردم ایران نوشت: بعید نیست اگر آنها به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند!

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

حسین شریعتمداری، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «این نامعادله را چه کسی حل می‌کند؟!» تهدید کرد درصورتیکه نهادهای حکومتی برای مواجهه با آنچه که وی «غائله کشف حجاب» خواند، اقدامی نکنند، عوامل حامی حکومت وارد عمل می شوند.

به گزارش فرانیوز حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با تعمیم دادن عوامل حامی حکومت به مردم ایران نوشت: بعید نیست اگر آنها به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند!

وی در ادامه به پیامدهای خسارت بار اقدامات احتمالی خارج از مدیریت نهادها نیز اشاره کرده است.

نماینده خامنه ای در کیهان ادعا کرده زنانی که کشف حجاب کرده‌اند در مقایسه با توده‌های عظیم و چند ده میلیونی خانم‌های با حجاب، بسیار اندک و کم‌شمارند.

شریتعمداری با بیان اینکه نهادهای مربوطه باید به مردم از برنامه های خود درباره اعمال حجاب اجباری توضیح دهند آورده است: این روال اگر ادامه داشته باشد، احتمال مواجهه با یک رخداد خسارت‌بار دور از انتظار نیست.