تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان شمالی به‌دلیل سرما و کمبود گاز تا یکشنبه تمدید شد

با ادامه سرمای شدید و کمبود گاز در برخی مناطق ایران، تعطیلی مدارس و ادارات در استان خراسان شمالی تا روز یکشنبه ۲۵ دی تمدید شد. استانداری خراسان شمالی با اشاره به «تداوم سرما» و «مدیریت مصرف گاز»، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این استان تا روز یکشنبه تعطیل هستند و امتحانات دانشجویان به هفته اول بهمن موکول شده است. در استان خراسان رضوی نیز رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی اعلام کرد به‌دلیل افت شدید فشار گاز، اکثر جایگاه‌ها در مشهد و شهرستان‌های این استان از مدار خارج شده است. روز پنجشنبه توقف ده ساعته قطار قم –

خواندن این مطلب یک دقیقه طول میکشد.

با ادامه سرمای شدید و کمبود گاز در برخی مناطق ایران، تعطیلی مدارس و ادارات در استان خراسان شمالی تا روز یکشنبه ۲۵ دی تمدید شد.

استانداری خراسان شمالی با اشاره به «تداوم سرما» و «مدیریت مصرف گاز»، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این استان تا روز یکشنبه تعطیل هستند و امتحانات دانشجویان به هفته اول بهمن موکول شده است.

در استان خراسان رضوی نیز رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی اعلام کرد به‌دلیل افت شدید فشار گاز، اکثر جایگاه‌ها در مشهد و شهرستان‌های این استان از مدار خارج شده است.

روز پنجشنبه توقف ده ساعته قطار قم – مشهد در سرمای شدید ایستگاه فریمان نیز واکنش‌های اعتراضی مسافران را در پی داشت