/

با هدف تروریستی شناختن سپاه؛ برگزاری تجمع ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی تا ساعتی دیگر در لندن

براساس فراخوان اعلام شده، امروز 29 آوریل ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی تا ساعاتی دیگر، در لندن تجمع کرده و خواهان قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی بریتانیا هستند.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

براساس فراخوان اعلام شده، امروز ۲۹ آوریل ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی تا ساعاتی دیگر، در لندن تجمع کرده و خواهان قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی بریتانیا هستند.

به گزارش فرانیوز، امروز مصادف با شصت و ششمین روز اعتصاب غذا و تحصن وحید بهشتی روزنامه نگار و فعال حقوق بشر مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا، ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی، با حضور در لندن ، در راهپیمایی اعتراضی شرکت می کنند.

این راهپیمایی و تجمع که با هدف و درحمایت از کارزار تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود، در ساعت یک بعداظهر به وقت محلی از لندن آی آغاز و به سوی شماره ۱۰ داونینگ استریت حرکت کرده و مقابل دفتر نخست وزیری این کشور پایان خواهد یافت.

ایرانیان در این تجمع خواست خود مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی از طرف دولت انگلیس را فریاد می زنند.

وحید بهشتی بارها تاکید کرده است که تا برآورده شدن این خواست به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد و تا کنون دعوت فعالان سیاسی ایرانی داخل و خارج کشور و شخصیت‌های بریتانیایی را برای خاتمه دادن به اعتصاب خود رد کرده است.

پیش از این و در روزها و ساعات گذشته، افراد و گروههای مختلف سیاسی و مدنی با حمایت از برگزاری این تجمع، از حضورشان در کنار دیگر هموطنان خبر داده  اند.

حامد اسماعیلیون نویسنده و از خانواده های دادخواه جانباختگان هواپیمای اوکراینی، شیرین عبادی حقوقدان و فعال حقوق بشر، علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد و همچنین انجمن خانواده های جانباختگان پرواز اوکراینی، از برگزاری این راهپمایی حمایت و برای شرکت در آن اعلام حضور کرده اند.