Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-09-13 04:45:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

بازداشت ۶ نفر در ارتباط با مسمومیت‌ مشروبات الکی در کرج

در پی مسمومیت صد نفر در کرج براثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری شش نفر از عوامل توزیع و فروشنده این مشروبات خبر داد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

در پی مسمومیت صد نفر در کرج براثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری شش نفر از عوامل توزیع و فروشنده این مشروبات خبر داد.

به گزارش فرانیوز، حسین فاضلی هریکندی گفته الکل‌های صنعتی به صورت خارج از شبکه و غیر قانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو در شهرک صنعتی اشتهارد دارد به فروش رسیده است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند و الکل‌ها معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است.

فاضلی هریکندی می گوید تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند و احتمال اینکه چند نفر در منزل فوت کرده و به بیمارستان هم اعزام نشده باشند وجود دارد که پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال بررسی است.

او افزود: : متهمان از سوی بازپرس دادسرای جنایی و جرایم خاص دادسرای کرج بازداشت شدند و با دستور بازپرس تحقیقات تکمیلی از جمله جهت شناسایی مالک کارخانه که الکل از آنجا خارج شده ادامه دارد.

به گفته او عرضه الکل از سوی شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی خلاف مقررات و عرضه خارج از شبکه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز روز گذشته اعلام کرد که ۹۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج مسموم شده و ۱۴ تن از آنها نیز جان باخته‌اند.