اعتراف خاتمی مبنی بر گذراندن روزهای سخت نظام در جریان انقلاب مردمی

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری طی سخنانی اذعان کرد که نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته روزهایی به سختی ۱۰۰ روز اعتراضات اخیر نداشته است. به گزارش فرانیوز، خاتمی روز یکشنبه ۲۸ اسفند در جریان یک سخنرانی در سمنان، اعتراضات مردمی شش ماه گذشته را «اغتشاش» خواند و در توصیف خواسته معترضان گفت: اینها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح‌طلب و اصولگرا برای آن‌ها فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود. احمد خاتمی که عضویت در شورای نگهبان و هیئت رئیسه خبرگان رهبری را نیز بر عهده دارد، همچنین مدعی شده منظور

خواندن این مطلب 2 دقیقه طول میکشد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری طی سخنانی اذعان کرد که نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته روزهایی به سختی ۱۰۰ روز اعتراضات اخیر نداشته است.

به گزارش فرانیوز، خاتمی روز یکشنبه ۲۸ اسفند در جریان یک سخنرانی در سمنان، اعتراضات مردمی شش ماه گذشته را «اغتشاش» خواند و در توصیف خواسته معترضان گفت: اینها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح‌طلب و اصولگرا برای آن‌ها فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.

احمد خاتمی که عضویت در شورای نگهبان و هیئت رئیسه خبرگان رهبری را نیز بر عهده دارد، همچنین مدعی شده منظور از «زن، زندگی، آزادی» که شعار محوری جنبش کنونی ایران به شمار می‌رود، «عریانی» و مبارزه با حجاب است.

براساس این گزارش از آنجا که اعتراضات مردم ایران در سالهای اخیر کلیت نظام را نشانه گرفته است، موجب نگرانی مقامات جمهوری اسلامی شد چراکه برای آنان روشن شد هدف مردم عبور از این نظام است.