/

آغاز گردهمایی ایرانیان معترض به جمهوری اسلامی در بروکسل

جمعی از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی و سیاست های این حکومت، همزمان با برگزاری نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا  شامل نخست وزیران و روسای جمهور، در بروکسل تجمع کرده و خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا هستند. به گزارش فرانیوز، این سومین گردهمایی ایرانیان با هدف تروریستی شناخته شدن سپاه از سوی اتحادیه اروپا و اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی است. دو برنامه قبلی در استراسبورگ فرانسه و بروکسل در ماههای ژانویه و فوریه برگزار شد و مورد حمایت قشر کثیری از ایرانیان خارج از کشور قرار گرفت و عده زیادی خود

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

جمعی از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی و سیاست های این حکومت، همزمان با برگزاری نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا  شامل نخست وزیران و روسای جمهور، در بروکسل تجمع کرده و خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا هستند.

به گزارش فرانیوز، این سومین گردهمایی ایرانیان با هدف تروریستی شناخته شدن سپاه از سوی اتحادیه اروپا و اعمال تحریم های بیشتر علیه جمهوری اسلامی است.

دو برنامه قبلی در استراسبورگ فرانسه و بروکسل در ماههای ژانویه و فوریه برگزار شد و مورد حمایت قشر کثیری از ایرانیان خارج از کشور قرار گرفت و عده زیادی خود را از کشورهای مختلف اروپا به محل برگزاری تجمع رساندند.

صدور قطعنامه از سوی پارلمان اروپا برای قرار گرفتن سپاه در لیست گروههای تروریستی و اعمال بسته های تحریمی جدید علیه مقامات و نهادهای جمهوری اسلامی از سوی کشورهای اروپایی را می توان از دستاوردهای این تجمعات اعتراضی خواند.

دستور کار نشست امروز سران اتحادیه اروپا بررسی تجاوز نظامی روسیه به اوکراین است و احتمالا موضوع دخالت نظامی ایران با ارسال تسلحات به روسیه نیز مورد بررسی قرار خواهد کرد .

بر این اساس موضوع اقدامات تروریستی سپاه نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.