اتش سوزی گاندی

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران؛ بیماران به مراکز درمانی اطراف منتقل شدند

خبرگزاری‌های داخلی گزارش می‌‌دهند که آتش‌سوزی بیمارستان گاندی تهران که عصر پنجشنبه ۵ آبان آغاز شده بود با تلاش ماموران آتش‌نشانی و به گفته مقامات «بدون تلفات انسانی» بعد از چند ساعت مهار شد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیو، آتش‌‎سوزی بزرگی بیمارستان خصوصی گاندی در تهران را فراگرفت. سخنگوی آتش‌نشانی می‌گوید تقریبا بیماران و افراد داخل را به بیرون منتقل کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت هم اعلام کرد هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند و در حال انتقال بیماران به دیگر مراکز درمانی هستند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد «حوالی ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر اعلام و بی‌درنگ آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.»

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت از انتقال «۸۰ تن از بیماران بیمارستان گاندی» به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، آقای کریمی گفته که این بیمارات به بیمارستانهای یاس،‌ کسری و دی منتقل شدند و بیماران آی سی یو هم در حال انتقال هستند.

او هم تاکید کرده که «تا این لحظه هیچ بیمار ی آسیب ندیده است.»

خبرنگار شبکه شرق هم از مقابل بیمارستان گاندی گزارش داد که به گفته یکی از نیروهای اورژانس «بیش از ۱۰۰ نفر از بیماران بیمارستان منتقل شدند و اولویت با بیماران بخش‌های سی‌سی‌یو،‌ آی‌سی‌یو و جراحی بوده است.»