رضا ثقتی

قوه قضائیه از بازداشت رضا ثقتی خبر داد

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه بدون نام بردن از رضا ثقتی نوشت: پس از انتشار یک فیلم غیراخلاقی از یک مقام مسئول و فرد دیگری در فضای مجازی، هر دو نفر حاضر در این فیلم بازداشت شدند.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، خبرگزاری میزان نوشت: چندی پیش انتشار یک فیلم (لواط رضا ثقتی مدیر کل ارشاد گیلان) در فضای مجازی حواشی بسیاری را به همراه داشت. پس از انتشار این فیلم غیراخلاقی که از یک مقام مسئول و فرد دیگری به ثبت رسیده و منتشر شده بود تحقیقات قضایی پرونده شروع شد.

به نوشته میزان، پس از تحقیقات جامع از سوی ضابط و مرجع قضایی و انجام رسیدگی‌های مفصل به لحاظ بررسی ابعاد مختلف پرونده، سرانجام امروز دادگاه کیفری تهران دستور بازداشت هر دو فرد حاضر در تصویر را صادر کرد.

منظور خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه از فیلمی که حواشی بسیار داشته، فیلم لواط رضا ثقتی مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان بود که اذر ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت ابراهیم رییسی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان انتخاب شده بود.

رضا ثقتی متولد ۱۳۵۷ رشت، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران و از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان بوده است.