شبکه تلویزیونی من و تو
//

شبکه «من و تو» پس‌از ۱۴ سال فعالیت اعلام تعطیلی کرد

شبکه منوتو با انتشار اطلاعیه‌ای، تعطیلی رسمی‌اش را اعلام کرد. براساس اطلاعیه صادر شده، این شبکه از اول ژانویه سال جدید میلادی فعالیتش را متوقف خواهد کرد.

خواندن این مطلب 6 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، هنوز دلیل این موضوع به غیر از آنچه رسما در بیانیه این شبکه آمده، مشخص نیست.

آنچه در بیانیه این شبکه تلویزیونی آمده تاکید شده که این تصمیم به دلیل شرایط بی ثبات اقتصادی و سیاسی منطقه اخذ شده است.

شبکه فارسی زبان من و تو بعد از اعتراضات سراسری در ایران و فعالیت گروههای اپوزیسیون خارج از کشور در حمایت از مردم ایران و تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی، از رضا پهلوی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده مخالف جمهوری اسلامی حمایت کرده و برنامه های مختلف با حضور او روی آنتن برد.

متن بیانیه تعطیلی شبکه منوتو به شرح زیر است:

به کارمندان، همکاران و بینندگان تلویزیون من و تو که در نتیجه باور آنها وجود این شبکه تلویزیونی ممکن شد.

ما از ابتدا با هدف خلق شیوه ای تازه از روایتگری مسیر خود را آغاز کردیم و با کمک شما بود که توانستیم طی ۱۴ سال به این هدف دست پیدا کنیم.

برای ما سخت و دشوار است که به اطلاع شما برسانیم از امروز روندی را برای پایان فعالیت شبکه تلویزیونی من و تو آغاز میکنیم.

من و تو ایده بزرگ ما بود که سال ۲۰۰۷ پخش اینترنتی و از اکتبر سال ۲۰۱۰ پخش ماهواره ای آن را شروع کردیم. طولی هم نکشید که ما با بهره برداری از ایده های نوین برنامه سازی و استعدادهای جوان موفق شدیم به خانههای شما راه پیدا کنیم و اعتماد شما را به دست آوریم.

در نتیجه همین اعتماد شما خیلی زود بسیاری از برندهای مطرح بین المللی برای پخش تبلیغات محصولات خود به سراغ تلویزیون من و تو آمدند. در همان ماه های ابتدایی درآمد تلویزیون ما از محل پخش تبلیغات فراتر از انتظارمان بود و بیش از پیش ما را به موفقیت مدل تجاری تلویزیون امیدوار کرد.

اما تداوم بی ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه ادامه این مدل تلویزیون تجاری را ناممکن کرد و ما را از رشد، گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول ناتوان ساخت.

ما می دانیم که این خبر برای شما نیز مایه تاسف و اندوه است. ما نیز از این موضوع ناراحت و دلگیر هستیم. اما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که این تصمیم را با نهایت تامل و مشورت اتخاذ کرده ایم.

ما بر این باوریم که تلویزیون من و تو در طی ۱۴ سال فعالیت خود، نقش مهمی در ایجاد فضایی آزاد و متنوع برای بیان افکار و اندیشه های آزاد در ایران و منطقه ایفا کرده است. ما به این میراث افتخار می کنیم و امیدواریم که این میراث همچنان به حیات خود ادامه دهد.

ما از شما سپاسگزاریم که در این ۱۴ سال همراهی و حمایتتان را از ما دریغ نکردید. ما همیشه قدردان شما خواهیم بود.