بررسی ضرورت تروریستی اعلام کردن سپاه در جلسه یهودیان انگلیس در پارلمان

وحید بهشتی فعال سیاسی و مدیر شبکه در تی وی از برگزاری نشستی با «معاونان یهودیان بریتانیا» در پارلمان این کشور خبر داد و گفت که شرکت کنندگان در جلسه بر ضرورت تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی بریتانیا تاکید کردند و به آنها گفتم شواهد و اسناد موجود، جای تردیدی برای هیچ کس در ارتباط با ضرورت در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران بر جای نگذاشته است.

خواندن این مطلب 4 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، وحید بهشتی در توئیتر خود با تشریح جلسه روز گذشته در پارلمان بریتانیا که توسط «هیئت معاونان یهودیان بریتانیا» برگزار شده بود نوشت که این نشست با حضور وین دیوید نماینده مجلس و وزیر در سایه نیروهای مسلح، کسری اعرابی، سرپرست فعلی برنامه ایران در موسسه تونی بلر برای تغییرات جهانی، دکتر شرون نظریان، فعال اجتماعی از جامعه یهودیان، و بنده در ارتباط با ضرورت لیست گذاری سپاه پاسداران برگزار شد.

به گفته او  شرکت کنندگان همگی بر ضرورت در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران تاکید کردند.

بهشتی ادامه داد: من در این جلسه گفتم، شواهد و اسناد موجود، جای تردیدی برای هیچ کس در ارتباط با ضرورت در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران بر جای نگذاشته است، ولی هرگاه از وزیر خارجه بریتانیا در این ارتباط سوال می شود، پاسخ این است که اولویت، امنیت شهروندان بریتانیا در داخل و‌ خارج از کشور است.

این فعال سیاسی در ادامه مطلب خود آورده است: حال سوال من از وزیر خارجه این است که در لیست تروریستی قرار ندادن سپاه پاسداران چگونه امنیت شهروندان بریتانیا را در داخل و خارج از کشور تضمین می کند؟

بهشتی نوشت: در بخش دیگری، یکی از حاضران سوال کرد پس از لیست گذاری سپاه، در ارتباط با نهادهای وابسته به رژیم در خارج از ایران چه باید کرد، پاسخم این بود که باید اول سر این اختاپوس که سپاه پاسداران است را زد، پس از آن به دست و پاهای اختاپوس که این نهادها هستند می پردازیم، چرا که پس از لیست گذاری سپاه تمامی این نهادها که وابسته به سپاه هستند را به دلیل ارتباطشان با این نهاد تروریستی جمع خواهیم کرد.

او در پایان مطلب خود یادآور شد: مجددا تکرار کردم رژیم ایران تنها یک زبان را متوجه می شود و آن «زبان زور» است نه هیچ زبان دیگری…