پوران ناظمی خواهان رسیدگی عادلانه و ورود وکلای مستقل در پرونده خود شد

یک کنشگر سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای علی خامنه‌ای در فایلی صوتی درباره پرونده جدید خود عنوان کرد: تا وقتی وکلای منتخب در تمام مراحل بازجویی حضور نداشته باشند، مقاومت مدنی ادامه دارد. در پیشگاه ملت ایران درخواست می‌کنم اگر فعالیت مدنی و الزام به رعایت حقوق بشر جنایت است، اگر من اقدام مسلحانه داشته‌ام با ارائه سند و مدرک محاکمه شوم.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، کانون مدافعان حقوق بشر یک فایل صوتی از پوران ناظمی منتشر کرده است.

وی در این فایل، حفاظت قوه‌ قضائیه، دادستان کرمان و جیرفت، حفاظت اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات را مخاطب قرار داد.

این فعال سیاسی می‌گوید: تا وقتی وکلای منتخب نتوانند در تمام مراحل بازجوئی‌ حضور داشته باشند و تا وقتی دادگاه‌ها با حضور هیئت منصفه برگزار نشود، نافرمانی مدنی تنها شیوه‌ اعتراض من است.

بر اساس گزارش این کانون، اخیرا شعبه‌ اول دادگاه انقلاب جیرفت، پرونده‌ای برای پوران ناظمی تشکیل داده و او را به اتهاماتی سنگین از جمله اهانت به مقدسات اسلام، اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی، محاربه و افسادفی‌الارض متهم کرده است.

او در قسمتی از این فایل در واکنش به این اتهامات می‌گوید: من نه تنها از شما درخواست تخفیف مجازات ندارم، بلکه در پیشگاه ملت ایران درخواست می‌کنم اگر فعالیت مدنی و الزام به رعایت حقوق بشر جنایت است، اگر اقدام مسلحانه داشته‌ام، اگر توهین به اسلام کرده‌ام، با ارائه‌ی سند محاکمه شوم.

در انتهای این فایل خانم ناظمی  “ورود وکلای مستقل در پرونده، ارائه‌ دلیل مستند بر این اتهامات و محاکمه‌ عادلانه با حضور هیئت منصفه”  را تنها درخواست خود عنوان می‌کند.