Categories: ایرانجهان

نماینده هامبورگ : راه طولانی اما پیروزی قطعی است

دانیال ایلخانی پور نماینده پارلمان هامبورگ در همایش بروکسل با بیان اینکه شکی وجود ندارد که ما در مسیر انقلاب موفق می شویم و راه برگشتی نیست، گفت: ما فقط می توانیم جلو برویم و موفق شویم. این راه طولانی اما پیروزی قطعی است.

به گزارش فرانیوز، تجمع بزرگ ایرانیان خارج از کشور ظهر پنج شنبه ۲۳ مارچ با هدف فشار بر اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های بیشترتهران و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا، مقابل مقر کمیسیون اروپا تشکیل شد و هزاران ایرانی از کشورهای مختلف اروپا در بروکسل کنار هم حضور یافتند.

در این مراسم علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد و از دست اندرکاران برگزاری تجمع بروکسل سخنرانی کرد.

پس از او چند نماینده پارلمان های اروپایی نیز در حمایت از انقلاب ایران سخنرانی کرده و بر ناقض حقوق بشر بودن جمهوری اسلامی و تروریستی بودن سپاه پاسداران تاکید کردند.

دانیال ایلخانی پور نماینده ایرانی تبار پارلمان هامبورگ که همراه با علیرضا آخوندی در برگزاری این مراسم دخیل بوده است نیز طی سخنانی تاکید کرد که امسال سالی تاریخی برای ایرانیان است چراکه در این سال جمهوری اسلامی شکست خورده و ایران آزاد می شود.

ایلخانی که سخنرانی خود را با شعار زن، زندگی، آزادی آغاز کرد، ادامه داد: باید همدیگر را حمایت کنیم این تنها دلیلی است که به اینجا رسیده ایم. لازم است به گذشته نگاه کنیم تا بدانیم تا الان چه چیزی به دست آورده ایم.

او با اشاره به اطلاع رسانی گسترده در جهان درباره عملکرد ظالمانه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروزهیچ کسی نمی تواند در دنیا بگوید که از آنچه در ایران در برابر مردان، زنان و کودکان اتفاق می افتد، بی خبر است. این موضوع مهمی است چرا که رژیم همواه دوست داشته تا در تاریکی فعالیت کند.

ایلخانی پور در ادامه گفت: ما توانستیم نشان دهیم که اگر بخواهیم می توانیم اتحاد داشته باشیم. رژیم همواره سعی می کرد بین ما اختلاف افکنی کند اما ما نشان دادیم که می تواینم متحد باشیم و این کار شما مردم بود که در این مسیر مشارکت کردید.

نماینده پارلمان هامبورگ به تشکیل ائتلاف اپوزیسیون اشاره و آن را اتفاق مهمی برای انقلاب خواند و گفت: ما با این ائتلاف به دنیا نشان دادیم که آلترناتیو داریم و می توانیم یکصدا باشیم. ما در داخل و خارج، خواهان ایران آزاد هستیم و برای رسیدن به این خواسته تلاش می کنیم.

ایلخانی پور خطاب به ایرانیان حاضر در تجمع گفت: تک تک شما سفیرانی در کشورهای خود هستید که در قبال اقدامات و فعالیت های خود مسئولیت دارید. عملکرد شما در تصمیم گیری سیاستمدران اروپا تاثیرگذار است و ما را به هدفمان می رساند.

وی تاکید کرد: این انقلاب نیازمند اتحاد و تعقل است شک نداریم که ما موفق می شویم و راه برگشتی وجود ندارد ما فقط می توانیم به جلو حرکت کنیم و موفق شویم. این راه طولانی اما پیروزی قطعی است. نباید فراموش کنیم که در این مسیر خیلی پیشرفت داشته ایم.

او گفت: باید درک کنیم که هنوز راه طولانی در پیش داریم و مخالفان ما همچنان مقاومت خواهند کرد.

ایلخانی یادآور شد: حواسمان باشد اپوزیسیون تشکیل شده باید به دولتهای اروپا معرفی شود تا هر سوالی که آنان درباره ایران دارند با این  گروه درمیان بگذارند نه جمهوری اسلامی. ما نمایندگان در پارلمان اروپا هم بیاد به دولتهای اروپایی یادآور شویم که آینده ایران، جمهوری اسلامی نیست. ما در این مسیر نیازمند اتحاد هستیم.

نماینده پارلمان هامبورگ با اشاره به لابی های جمهوری اسلامی در خارج از کشور، گفت: این رژیم از طریق لابی های خود به دولتهای اروپایی می گوید که شما چاره ای ندارید که با ما همکاری داشته باشید چراکه مخالفان خسته می شوند و در بین خود اختلاف دارند. از طرف دیگر دولتمردان اروپایی نیز با تماشای فضای مجازی و رفتارهای ما بهانه به دست می گیرند .

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهی برای حل اختلافات باشیم و از حمله به یکدیگر پرهیز کنیم، گفت: فراموش نکنیم تنها دشمن ما جمهور اسلامی است.

ایلخانی پور که با شعار زن، زندگی، آزادی سخنان خود رابه پایان رساند در پایان خطاب به دولتمردان اروپایی تاکید کرد: ما تا رسیدن به هدف ساکت نخواهیم شد.

مصی

Recent Posts

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی مظنون به جاسوسی

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور…

7 ماه ago

«ایکس» نشان آبی حساب‌ رسانه‌های دولتی جمهوری اسلامی را حذف کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» نشان‌ تایید آبی و طلایی را از حساب‌ چند رسانه حکومتی ایران…

7 ماه ago

هشدار وزیر خارجه سوئد به امیرعبداللهیان: توطئه قتل یهودیان در سوئد بر روابط ما تأثیرگذار است

توبیاس بیلستروم، وزیر خارجهٔ سوئد می‌گوید به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی از تلاش ایران برای حمله به…

7 ماه ago

هشدارها به نتانیاهو در مورد عملیات جدید ارتش؛ حمله به «رفح» فاجعه‌بار خواهد بود

رهبران کانادا، استرالیا، و نیوزیلند آتش‌بس «فوری» بشردوستانه در جنگ غزه را خواستار شدند و…

7 ماه ago

بازداشت رویا ثابت شهروند بهایی ساکن امارات در شیراز

ماموران اطلاعات سپاه در شیراز، یک شهروند بهایی ساکن امارات به نام «رویا ثابت» را…

7 ماه ago

محمدرضا کارگر پیشه مقدم، وکیل دادگستری بازداشت شد

یک وکیل دادگستری توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی…

7 ماه ago